Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@13:50:53 GMT

تداوم بارش برف و باران در اغلب محورها

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۴۶۵۵

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در اغلب محور های مواصلاتی کشور خبر داد. ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها بیان کرد: در محورهای خلخال-اسالم، گردنه الماس و اردبیل-سرچم، گردنه بودالالو و ارتفاعات محورهای هراز و چالوس بارش برف گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین گفت: بارش باران و لغزندگی معابر نیز در اکثر محورهای استان‌های تهران، مازندران، البرز، زنجان، گیلان، لرستان، مرکزی، قم، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، گلستان، سمنان و محورهای مراغه-هشترود و هشترود-زنجان در استان آذربایجان شرقی، محورهای چناران-مشهد و درگز-مشهد خراسان رضوی، محورهای بجنورد-آشخانه وچمن بید-جنگل در استان گلستان و استان خراسان شمالی مشاهده می‌شود.

به گفته رحمانی، در ارتفاعات اکثر محورهای مواصلاتی استانهای اردبیل، آذربایجان شرقی، همدان، مازندران و خراسان شمالی مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به رانندگان توصیه کرد: حتماً سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب با دیگر خودروها را رعایت کنند.

رحمانی همچنین گفت: در سایر محورهای مواصلاتی کشور ترافیک روان است. منبع: ایسنا برچسب ها: بارش ها ، برف و باران ، جاده ها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بارش ها برف و باران جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه، از سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارش رگباری باران باعث جریان رواناب و سیلاب در روستای صالح آباد شهرستان نطنز و خساراتی به باغات، معابر، آسفالت، راه‌های ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو شد.

وی با بیان اینکه مخاطرات رخ داده آسیب جانی به همراه نداشت، افزود: عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند و مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق جهت ایمن‌سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌های وارد شده اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: به علت شدت بارش‌ها، آب‌گرفتگی در محور قدیم جاده نطنز - کاشان و بعضی از محورهای جاده‌ای در شهرستان اردستان و معابر روستایی و شهری در بعضی نقاط کاشان نیز گزارش شده است.

وی ادامه داد: عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امدادرسانی مستقر هستند و بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.

کد خبر 747227

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • باران در راه خراسان رضوی است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل