Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@03:11:23 GMT

برانکو به تعویض هایش فکر کند/ تراکتورسازی به حاشیه رفت

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۴۶۸۶

برانکو به تعویض هایش فکر کند/ تراکتورسازی به حاشیه رفت

محمد صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تساوی بدون گل پرسپولیس و ذوب آهن در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم پرسپولیس در مقابل ذوب آهن خوب بازی نکرد. این تیم خسته و بی انگیزه بود. البته نباید فراموش کنیم ذوب آهن تیمی قدرتمند را تشکیل داده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس نیمه اول خوب نبود و این مشکل بزرگی برای این تیم محسوب می‌شود که در فشردگی تقویم بازی‌ها نمی‌تواند از تمام توان خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مشکل فنی پرسپولیس در ۲۰ دقیقه پایانی حل شد ولی من فکر می‌کنم این تیم برای بازی با ذوب آهن کاملاً آماده نبود و احساس خستگی می‌کرد.

وی در ادامه با نقد تصمیمات سرمربی پرسپولیس مبنی بر عدم استفاده از تعویض‌هایش تصریح کرد: من احترام زیادی برای آقای برانکو ایوانکوویچ و تفکرات او قائلم. به نظرم عملکرد خیلی خوبی در پرسپولیس داشته است. انسان با شخصیتی که همچنان می‌تواند به پرسپولیس کمک‌های فراوان داشته باشد. اما به نظرم بهتر است او از تعویض‌های تیم استفاده کند. باید زودتر به فکر استفاده از نیمکت نشینان خود در طول بازی بیافتد. چرا تعویض‌های دوم و سوم خود را به ثانیه‌های پایانی بازی موکول می‌کند. این نقص بزرگی برای پرسپولیس در روزهای پرفشار بازی‌ها محسوب می‌شود. بهتر است فکری به حال نحوه تعویض‌های تیم کند.

صادقی با اشاره به شانس بالای پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر افزود: بازی با سپاهان برای این تیم در لیگ برتر بسیار سخت است. تراکتورسازی جدی‌ترین رقیب برای پرسپولیس بود اما این تیم به حاشیه رفت و دیگر نمی‌تواند برای قهرمانی مدعی اصلی باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار پیش روی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان افزود: من فکر می‌کنم این بازی می‌تواند تکلیف صعود را روشن کند. هر تیمی برنده شود با امید زیادی به صدرنشینی در گروه خود بازی‌هایش را ادامه می‌دهد. امیدوارم این پیروزی سهم پرسپولیس شود چون واقعاً فوتبال فنی و خوبی را به نمایش می‌گذارد.

کد خبر 4594673

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتورسازی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی پرسپولیس درست بود؟

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور در این مسابقه در برخی صحنه ها از فاصله ۲۵ متری سوت می زد.

به گزارش مشرق، حسین عسگری در گفت و گویی در مورد نحوه قضاوت علی اصغر مومنی در نیمه دوم مسابقه نفت آبادان و پرسپولیس اظهار داشت: در نیمه دوم هم داوری هیچ مشکلی نداشت و قضاوت خوبی انجام داد و تمامی تصمیماتش درست بود اما همانطور که گفتم این داور اضافه وزن دارد و اگر مسابقه سرعت زیادی داشت ممکن بود کار قضاوت برایش سخت می شد.

وی افزود: یکی از مربیان یکبار گفت این خطا را اگر توی هواپیما هم نشسته بودید تشخیص می دادید دراین مسابقه هم واقعا خطا ها آشکار بود اما همیشه شرایط بازی اینگونه نیست و اگر داور از صحنه دور باشد یا جاگیری درستی نداشته باشد ممکن است در تشخیص خود مرتکب اشتباه شود. در این مسابقه داور به دلیل اضافه وزنی که داشت در برخی صحنه ها از فاصله ۲۵ یا ۳۰ متری سوت می زد که البته سوت هایش هم درست بود.

عسگری در مورد پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس گفت: اعلام پنالتی هم درست بود اگرچه مدافع نفت پشتش به توپ بود اما نمی تواند دست هایش را در محوطه جریمه مثل صلیب باز کند در این لحظه با برخورد توپ به دست خطای هند باید اعلام شود که داور هم به درستی پنالتی اعلام کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • تعویض ستاره خارجی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • فوری: کاپیتان پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟
  • فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند