Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:12:43 GMT

حمید احمدی به گیتی پسند پیوست

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۴۷۴۲

حمید احمدی به گیتی پسند پیوست

حمید احمدی، ملی‌پوش پیشین تیم فوتسال مس سونگون به گیتی پسند اصفهان ملحق شد. ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسئولان باشگاه گیتی پسند در روزهای اخیر، قرارداد سپهر محمدی، محمد شجری و مسلم اولادقباد را تمدید کرده و حمید بی‌غم را نیز به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال این باشگاه برگزیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز (جمعه) نیز حمید احمدی، ملی‌پوش پیشین تیم مس سونگون با عقد قراردادی یک ساله، به عضویت تیم گیتی پسند درآمد.

حمید بی‌غم سرمربی گیتی‌پسند شد

 

گیتی پسند فصل گذشته با شکست در فینال لیگ برتر فوتسال به نایب قهرمانی رقابت‌ها رسید.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود

نماینده منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: می توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری، امروز _چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در نشست مشترک با استاندار سمنان اظهار کرد: می‌توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم.

وی افزود: مساله اصلی ما در این دوران پیشرفت و توسعه است. مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد و این مهم را می‌توان در استان با تشکیل اتاق فکر و همچنین هیئت‌های اندیشه‌ورز محقق کرد.

آیت‌الله میرباقری تصریح کرد: در مرحله دولت‌سازی و جامعه‌سازی، تضاد مابین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی وجود دارد که ما باید در زیست‌بوم خود با تدوین پیوست فرهنگی، مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت را در دستور کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: ریل‌های پیشرفت استان سمنان با تدوین پیوست فرهنگی باید بر اساس الگوی پیشرفت اسلامی شکل بگیرد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گزارش‌هایی که در خصوص استان اعلام شد، بیانگر اقدامات ارزنده و دستاوردهای مطلوب همراه با رضایت‌مندی مردم است.

کد خبر 747516

دیگر خبرها

  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • جهان ما ممکن است در نهایت دوباره به بیگ‌بنگ‌ برگردد و نابود شود
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • گیتی آذرپی درگذشت
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین