Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: بهره مندی از خدمات بیمه سلامت برای حدود 500فرد مجهول الهویه زیرپوشش بهزیستی این استان در حال انجام است.

سید مرتضی وجدان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام در اجرای تفاهمنامه سازمان بیمه سلامت ایران با سازمان بهزیستی کشور انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: جمعیت افراد مجهول الهویه زیر پوشش سازمان بهزیستی در کشور پنج هزار نفر است که 10 درصد از این تعداد در استان خراسان رضوی سکونت دارند.
مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: برای این افراد دفترچه بیمه سلامت صادر خواهد شد تا بتوانند از خدمات بستری این بیمه در مراکز دولتی و دانشگاهی استفاده کنند.
وجدان افزود: نوزادان رها شده در خیابان و کارتن خوابها از جمله افراد مجهول الهویه هستند.
وی ادامه داد: هم اکنون بیش از سه میلیون و 400 هزار نفر در استان خراسان رضوی زیر پوشش بیمه سلامت هستند که در قالب پنج صندوق کارکنان دولت، روستائیان و عشایر مناطق زیر 20 هزار نفر جمعیت، بیمه ایرانیان، بیمه همگانی و سایر اقشار به آنها خدمات رسانی می شود.
مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی همچنین از فعالیت سامانه مردمی 1666 در این استان برای رسیدگی به شکایات، ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات بیمه شدگان خبر داد.
هم اکنون حدود 60 درصد از جمعیت 6 میلیون و 400 هزار نفری استان خراسان رضوی زیر پوشش بیمه سلامت هستند.
1922/3027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مجهول الهويه بيمه سلامت خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات «فصد و حجامت» بیمه شد

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت از برقراری پوشش بیمه‌ای برای سه خدمت طب سنتی از جمله فصد و حجامت خبر داد. 

دکتر نفیسه حسینی یکتا در گفتگو با ما از برقراری پوشش بیمه‌ای برای سه خدمت طب سنتی خبر داد و اظهار کرد: براساس قانون بودجه سال ۱۴۰۲ مقرر شده بود که سه خدمت طب ایرانی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، اخیراً هیئت دولت پوشش بیمه‌ای سه خدمت فصد، حجامت خشک و حجامت‌تر را ابلاغ کرده است.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت تصریح کرد: این خدمات توسط متخصصصان طب سنتی ایرانی قابل انجام شدن است و تعرفه آن نیز تصویب شده است.

حسینی یکتا گفت: در هر مرکز درمانی که متخصصان طب سنتی در آن فعالیت داشته باشند این خدمات به مردم و بیماران قابل ارائه است.

منبع: تسنیم

tags # اخبار پزشکی ، بیمه سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سلامت خانواده و جوانی جمعیت مورد تاکید قرار گرفت
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • حجامت بیمه شد
  • خدمات «فصد و حجامت» بیمه شد
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی؛ ۷۸۲۳ نفر
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند