Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@09:38:37 GMT

سامانه بارشی در خوزستان تا هفته آینده فعال است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۴۸۱۴

سامانه بارشی در خوزستان تا هفته آینده فعال است

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: تدوام فعالیت سامانه بارشی با شدت و ضعف، تا اواسط هفته آینده پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با تسنیم در اهواز درباره آخرین وضعیت هواشناسی خوزستان اظهار داشت: تدوام فعالیت سامانه بارشی با شدت و ضعف، تا اواسط هفته آینده پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در این مدت طی ساعاتی سبب افزایش ابر و رگبار و رعد و برق به ویژه در نیمه شمالی و شرقی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان عنوان کرد: عمده فعالیت در امروز بیشتر نواحی شمالی و شمال شرقی و شرقی و بقیه نقاط به صورت نقطه‌ای بوده و احتمال بارش تگرگ هم به صورت نقطه ای مورد انتظار است.

وی با اشاره به این‌که هندیجان با 34 درجه سانتی‌گراد و دهدز با 12 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان هستند، ادامه داد: تغییرات دمای اهواز نیز بین 20 تا 29 درجه سانتی‌گراد است.

بیشتر بخوانید

سیل و بارندگی ‌890 میلیارد ریال به بخش کشاورزی کردستان خسارت زد

بارندگی‌های اخیر مشکلی در بیرجند ایجاد نکرد

بارندگی سیستان و بلوچستان نسبت به سال گذشته افزایش 35 درصدی داشته است

سبزه‌زاری گفت: میزان بارندگی در شبانه روز گذشته در شهرستان‌های آغاجاری 3.4 میلی‌متر، امیدیه 3 میلی‌متر، اهواز .1 میلی متر، ایذه 5.9 میلی‌متر، بستان 4.5 میلی‌متر، ماهشهر 0.4 میلی‌متر، بهبهان 4.7 میلی‌متر و حسینیه 23 میلی‌متر است.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان ادامه داد: میزان بارندگی در شبانه روز گذشته در شهرستان‌های دهدز 12.4 میلی‌متر، رامهرمز 2.2 میلی‌متر، شوش 1.8 میلی‌متر، شوشتر 3.2 میلی‌متر، دزفول 3.1 کشاورزی اهواز 5.8 میلی‌متر، گتوند 7.6 میلی‌متر، لالی 7.4 میلی‌متر، مسجدسلیمان 3 میلی‌متر و هندیجان 7 میلی‌متر است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هواشناسی خوزستان بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مراکز اهدای خون خوزستان در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی فیضی بیان کرد: با توجه به نیاز همیشگی به خون تازه و حفظ ذخیره خون، به شهروندان به ویژه افراد دارای گروه‌های خونی منفی توصیه می‌شود در شب‌های قدر برای اهدای خون مراجعه کنند.

وی افزود: مراکز اهدای خون در اهواز همانند سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان صبح از ساعت ۷:۴۵ الی ۱۳:۳۰ و عصر از ۱۷:۰۰ الی ۲۲ شب پذیرای اهداکنندگان خون می‌باشند.

مدیرکل انتقال خوزستان گفت : مراکز اهدای خون فعال درشب‌های قدر در استان شامل: اهواز، آبادان، دزفول، بهبهان، مسجدسلیمان، ایذه، شوشتر، خرمشهر، اندیمشک و رامهرمز می‌باشند.

وی افزود : در اهواز دو مرکز اهدای خون به آدرس پایگاه مرکزی بلوارپاسداران - نرسیده به میدان چهارشیر- جنب شهرداری منطقه ۷ ، پایگاه امانیه - بلوارفلسطین- جنب بیمارستان رازی در تاریخ ۱۰/۰۱/۱۴۰۳ جمعه صبح ۸:۰۰ الی ۱۲:۳۰ شب ۱۷:۰۰ الی پایان مراسم و در تاریخ ۱۲ و ۱۴ /۰۱/۱۴۰۳ صبح ۷:۴۵ الی ۱۳:۳۰ شب ۱۷:۰۰ تا پایان مراسم فعال و آماده پذیرش و مشارکت عموم در امر خداپسندانه اهدای خون هستند.

دیگر خبرها

  • رفع کدری آب شرب بیش از ۹۵ درصد مناطق خرم آباد
  • هوای آذربایجان‌غربی تا ۷ درجه گرم‌تر می‌شود
  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • ورود سامانه بارشی پرفشار به خراسان رضوی
  • فعالیت مراکز اهدای خون خوزستان در شب‌های قدر
  • بارش باران و وزش باد تا اواخر وقت امروز
  • قزوین با هشت درصد کاهش بارندگی روبروست
  • ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان
  • با ورود چندین سامانه بارشی تا حدودی کسری بارش اردبیل جبران شد
  • سامانه جدید بارشی در راه مازندران