Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پردیس سینمایی چارسو، سینما فلسطین، دانشکده سینما و تئاتر و دانشگاه سوره، روز شنبه ۳۱ فروردین‌ماه پذیرای کارگاه‌های کارگردانی، طراحی صحنه، تهیه‌کنندگی، فیلمنامه نویسی، فیلمبرداری وسه نشست تخصصی از جشنواره جهانی فیلم فجر خواهند بود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، برنامه‌های کارگاهی و نشست‌های تخصصی سومین روز از سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، روز شنبه ۳۱ فروردین ماه ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ با کارگاه کارگردانی محمدحسین مهدویان در سالن شماره ۴ چارسو آغاز می‌شود که مخاطبان این کارگاه هنرجویان بخش «دارالفنون» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ سالن شماره ۲ چارسو میزبان زیلکه بوئر طراح صحنه آلمانی است که کارگاه طراحی صحنه را برای هنرجویان «دارالفنون» برگزار می‌کند.

«جایگاه جهانی سینمای ایران در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی» عنوان نشستی است که با حضور پروفسور جان هیل، پروفسور تیاگودولوکا و رضا اویلوم در همین سالن ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می‌شود.

پنل تهیه کنندگی لیو ژوان نیز ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ در گذر اجتماعات واقع در طبقه هفتم پردیس چارسو پذیرای علاقه‌مندان است و پس از آن، ساعت ۱۵ تا ۱۷ نشست «اصول بازاریابی کلی» با حضور شیرین نادری و احمدعلی فرهودی در همین مکان برگزار می‌شود و ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ نیز گذر اجتماعات مجموعه چارسو، در اختیار نشست مطبوعاتی با حضور لوکا بیگاتزی فیلمبردار ایتالیایی قرار می‌گیرد.

همچنین ساعت ۱۱ تا ۱۳ دانشگاه سوره، میزبان کارگاه فیلمنامه نویسی آندرئا پاللائورو و دانشکده سینما تئاتر میزبان کارگاه فیلمبرداری لوکا بیگاتزی خواهند بود.

کارگاه تهیه کنندگی زوراب ماگالاش ویلی نیز ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در سالن شماره ۲ سینما فلسطین و در سالن شماره ۳ این سینما نیز کارگاه برنامه ریزی تولید با حضور مصطفی احمدی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره جهانی جشنواره فیلم فجر جشنواره جهانی فیلم فجر جشنواره بین المللی فیلم فجر محمد حسین مهدویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی

شصت و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم «کارتاخنا» در کشور کلمبیا برنامه بزرگداشت اصغر فرهادی را با نمایش دو اثر از این فیلمساز ایرانی برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، این رویداد سینمایی از تاریخ ۱۶ تا ۲۱ آوریل (۲۸ فروردین تا دوم اردیبهشت) در شهر کارتاخنای کلمبیا برگزار می‌شود و با نمایش دو فیلم «درباره الی» و «جدایی نادر از سیمین» از ساخته‌های اصغر فرهای در بخش بزرگداشت همراه خواهد بود.

شصت و سومین جشنواره فیلم کارتاخنا امسال میزبان ۱۷۰ نمایش فیلم شامل ۲۶ نمایش نخست جهانی خواهد بود و فرهادی به عنوان میهمان در این رویداد سینمایی حاضر می‌شود.

اصغر فرهادی اخیرا جایزه ویژه نقش برجسته در هنر سینما را از پنجاه و دومین جشنواره فیلم بلگراد در کشور صربستان دریافت کرده و مشغول آماده‌سازی برای ساخت دهمین فیلم بلند خود در آمریکاست.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تبرئۀ اصغر فرهادی در پروندۀ «قهرمان»؛ خلاقیت و نه سرقت هنری واکنش اصغر فرهادی به درگذشت رضا داوودنژاد (عکس)

دیگر خبرها

  • اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • هشت فیلم کوتاه خراسان شمالی به مرحله تولید رسید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • تقدیر از ۲ خوزستانی در روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما