Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از پیروزی ۵ بر ۲ این تیم مقابل سایپا گفت: خوشبختانه بچه‌ها با بازی خوبی که انجام دادند، برد شیرینی به دست آوردند. اگر به بازی‌های قبل هم نگاه کنید ما فرصت‌های زیادی داشتیم که خوشبختانه امروز این فرصت‌ها تبدیل به گل شد و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. تیم واقعاً خوبی داریم و بچه‌ها شایسته هستند، اما در هر صورت فوتبال بعضی وقت‌ها به شانس هم بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز برد خوبی به دست آوردیم و به کورس بازگشتیم. ما صددرصد به قهرمانی امیدواریم.

به گزارش تابناک ورزشی، مسعود تابش در مورد بازی هفته آینده این تیم مقابل پرسپولیس گفت: بازی حساسی با پرسپولیس داریم، آن‌ها تیم خوبی هستند و ما هم باید در خانه حریف بازی کنیم، اما نشان داده‌ایم مرد روز‌های سخت هستیم. قطعاً این بازی برای ما ۶ امتیازی است و مطمئن باشید بازی خوبی انجام خواهیم داد و امیدوارم نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به این پرسش که شنیده می‌شود در پایان فصل این باشگاه با قلعه‌نویی قطع همکاری خواهد کرد، گفت: نمی‌دانم این شنیده‌ها از کجا سرچشمه می‌گیرد، چون خود ایشان هم چنین حرفی نزده است. قلعه‌نویی یک فصل دیگر قرارداد دارد. اجازه دهید از الان ما وارد حاشیه نشویم. فصل آینده هم با قلعه‌نویی قرارداد داریم و ان‌شاءالله این همکاری ادامه خواهد داشت.

«آیا پاداش ویژه‌ای برای بازی با پرسپولیس در نظر خواهید گرفت؟» تابش در واکنش به این پرسش گفت: بله، ما آئین‌نامه پاداش و جریمه داریم، ولی با توجه به ارزشمند‌تر بودن این بازی، قطعاً پاداش ویژه‌ای در نظر خواهیم کرد. وی در مورد اینکه برخی از باشگاه‌ها پاداش‌های نجومی به بازیکنان می‌دهند و آیا باشگاه سپاهان می‌تواند چنین کاری انجام دهد؟ عنوان کرد: نه، ما جان این پاداش‌ها را نداریم، اما یک پاداش ویژه برای بازی هفته آینده در نظر خواهیم گرفت. پاداش قهرمانی هم که ویژه‌تر است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان به قهرمانی امیدوار است، گفت: بله، ما همچنان امیدوار هستیم، در بازی هفته گذشته مقابل استقلال یک گوجه باعث شکست تیم ما شد! متأسفانه هر چقدر به ناظر بازی که مسئولیتی هم در دپارتمان داوری دارد، گفتند یک گوجه بیشتر نیست، اما او طلب آتش‌نشانی می‌کرد و در اوج فشار ما روی دروازه استقلال، شش دقیقه بازی را خواباند. بچه‌ها هم در ثانیه‌های آخر کمی از دروازه مراقبت نکردند و آن گل را دریافت کردیم. همان گوجه کار ما را خراب کرد و امیدوارم دیگر گوجه برای ما مشکل درست نکند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابش سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم

سرمربی تیم سپاهان گفت: نمی‌دانم خواهیم برد یا خیر؛ هنوز به قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم، اما می‌دانم بازی خوبی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس شامگاه _سه‌شنبه بیست‌ونهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری پیش از تقابل تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر و شهرآورد اصفهان اظهار کرد: در مورد بازی فردا باید بگویم که یک دربی مهم برای شهر اصفهان و یک بازی مهم و باکیفیت برای دو باشگاه سنتی است و امیدوارم یک بازی خوب برای هواداران باشد.

وی افزود: به‌صورت رسمی به بازیکنان معرفی نشده‌اند اما با یکدیگر صحبت داشته‌ایم و به‌زودی به تیم ملحق می‌شوند. یک انسان باشخصیت و بادانش که باشگاه هم شرایط وی را بررسی کرده بود و خوشحالم که چنین شخصی به تیم اضافه شده است.

سرمربی تیم سپاهان بیان کرد: نمی‌دانم خواهیم برد یا خیر؛ اما هنوز به قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم. اما می‌دانم بازی خوبی می‌شود و در کنار هواداران با قدرت برای کسب یک نتیجه خوب تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: تفکرات من همیشه این بود که نیاز به زمان داشتم تا افراد مدنظرم را بشناسم و با آرامش افرادی را به کادر فنی‌ام اضافه کنم. ضمن اینکه دانش‌فنی و کیفیت خیلی برای من مهم بود. به جلال امیدیان خوشامد می‌گویم که به‌عنوان مربی با شاگردان من همکاری داشته و زمانی بازیکن سپاهان هم بوده است.

مورایس اذعان کرد: زیاد نگران این قضیه که هواداران انتقاد می‌کنند نیستم چرا که زندگی را جور دیگری می‌بینم. انتقاد همیشه با هر نتیجه‌ای وجود دارد و گروهی از هواداران در هر صورت هیچ‌گاه راضی نخواهند بود و برخی هم در باشگاه‌ها با انتقادات در مرکز توجهات قرار می‌گیرند. طی سالیان اخیر در باشگاه‌های بزرگی بوده‌ام که به‌خاطر این اتفاقات تغییرات زیادی درون باشگاه افتاده که این قسمتی از تئاترِ فوتبال است و در هر صورت وجود دارد اما باید بدون توجه به آن پیش برویم.

وی عنوان کرد: برخی مواقع بابت دفاع نکردن و گل نزدن مورد انتقاد قرار می‌گیریم. برخی مواقع نتوانستیم آرامش را به بازیکنان بدهیم که موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنند یا ممکن است به خودخواهی و تصمیمات بازیکنان مربوط باشد. در یک بازی چند گل زده‌ایم اما چند فرصت را در همان بازی از دست دادیم. باید ضعف در گلزنی را قبول کنیم و امیدوارم با فشارها و تمرینات بیشتر این ضعف برطرف شود.

سرمربی تیم سپاهان گفت: تمام بازیکن تلاش می‌کنند از پس مشکلات بربیایند اما امیدوارم شرایط را بهتر کنیم تا هواداران خوشحال شوند. به کسی انتقاد نمی‌کنم و به همه آن‌ها حق می‌دهم. امیدوارم بتوانیم در حضور هواداران نتیجه خوبی به‌دست بیاوریم.

کد خبر 745263

دیگر خبرها

  • مربی ذوب‌آهن: نسبت به نیم‌فصل اول کیفیت‌ بهتری داریم
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • پدیده سپاهان دیر بازی کرد، کازان باخت
  • جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم
  • با ملوان سهمیه می‌خواهیم