Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برخلاف گفته هافبک تیم فوتبال استقلال مبلغ دریافتی این بازیکن از باشگاه استقلال ۵۰ درصد است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فرشید باقری به دلیل اتفاقات دربی ۸۹ از حضور در تمرینات استقلال محروم شده است. باقری در گفت‌وگویی اعلام کرد که تنها ۳۵ تا ۴۰ درصد از پولش را در این فصل گرفته است، اظهاراتی که باعث ناراحتی مدیران استقلال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مدیران استقلال که دوست نداشت نامش فاش شود به خبرنگار میزان گفت که باقری قبل از عید از باشگاه پول گرفته و مبلغ دریافتی او در حال حاضر به ۵۰ درصد می‌رسد و برای ما جای تعجب دارد که چطور این صحبت‌ها را مطرح کرده است.

باقری با استقلال یک فصل دیگر قرارداد دارد و مدیران استقلال به نوعی به او گفته‌اند که باید منتظر پایان فصل باشد، اما وینفرد شفر خواستار بازگشت هافبک تیمش به تمرینات شده است. به خصوص اینکه امید نورافکن با اخراج از بازی با ماشین‌سازی، در دیدار حساس برابر پدیده شهر خودرو حضور نخواهد داشت و باقری جایگزین مناسبی برای این بازیکن خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال فرشید باقری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۳ درصد از پسماندهای خانگی یزد تفکیک می‌شوند

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، محمدرضا برزگر در رابطه با میزان تولید زباله در شهر یزد، اظهار کرد: در حال حاضر میزان تولید روزانه پسماند خانگی در شهر یزد ۳۰۰ الی ۳۳۰ تن است.

وی گفت: سرانه هر شهروند یزدی در حدود ۵۵۰ الی ۶۰۰ گرم نفر در روز است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد در مورد میزان زباله‌های استان یزد به تفکیک نوع آن‌ها، بیان کرد: به‌طور میانگین ۶۷ الی ۷۰ درصد پسماندهای تولیدی، پسماند تر (مواد آلی) و حدود ۳۰ درصد پسماند خشک است.

برزگر با اشاره به اینکه پسماندها به دو بخش قابل بازیافت و غیرقابل بازیافت تقسیم می‌شوند، ادامه داد: تفکیک از مبدأ و جمع‌آوری پسماند خشک به سه روش در حال انجام است.

وی تصریح کرد: یکی از روش‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک، روش سنتی بوده که هفته‌ای یک مرتبه با مراجعه به درب منازل شهروندان انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد ادامه داد: جمع‌آوری پسماند خشک به‌صورت هوشمند از طریق منظومه خدمات یکپارچه یزد من و برنامه بازپس یکی دیگر از روش‌ها است و همچنین جمع‌آوری در ایستگاه‌های ثابت سطح شهر و ایستگاه گلماند یکی دیگر از روش‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک است.

برزگر عنوان کرد: در حدود ۳ درصد از پسماند خشک در طرح تفکیک از مبدأ جمع‌آوری صورت می‌پذیرد.

خبرنگار: مبین خوزان

انتهای خبر/

کد خبر: 1228254 برچسب‌ها پسماند پسماندسـوزی استان یزد

دیگر خبرها

  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • فقط ۳ درصد از پسماندهای خانگی یزد تفکیک می‌شوند
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به ۵ میلیون دلار رسید