Web Analytics Made Easy - Statcounter

درخشش دورنت و کری در استاپلس سنتر انتقام شکست در دیدار قبل را از کلیپرز گرفت.

طرفداری- در چارچوب مسابقات پلی آف ان بی ای، دو تیم لس آنجلس کلیپرز و گلدن استیت وریرز به میزبانی کلیپرز به مصاف هم رفتند.

در پایان این تیم گلدن استیت بود که با نتیجه 105-132 پیروز میدان شد و سری را 2-1 پیش افتاد.ی

ورزشگاه تاریخ ساعت Staples Center 30 فروردین 7 صبح

گزارش بازی

گلدن استیت از همان دقایق آغازین بازی با درخشش فوق العاده کوین دورنت از میزبان پیش افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد خوب بوگت زیر سبد و پرتاب های استفن کری هم با درخشش دورنت همراه شدند تا این کوارتر با نتیجه 24-41 به سود گلدن استیت به پایان برسد. با آغاز کوارتر دوم کلی تامپسن در نقش امتیاز آور برای گلدن استیت کار کرد و با عملکرد خوب این تیم در پرتاب های سه امتیازی کوارتر دوم هم با نتیجه 28-32 به سود آن ها به پایان رسید تا عملا کار در نیمه اول یک سره شود.

در کوارتر سوم نیز طبق معمول عملکرد فوق العاده کوین دورنت در پرتاب های سه امتیازی و دفاع تیمی خوب گلدن استیت باعث شد اختلاف بالا تر برود و این کوارتر هم با نتیجه 24-36 به سود میهمان به پایان برسد.

این دیدار پس از به پایان رسیدن کوارتر چهارم با نتیجه 29-23 به سود کلیپرز با نتیجه 105-132 به سود گلدن استیت پایان یافت.

آمار بازی

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند لس آنجلس کلیپرز 37.2% 21.9% 12 43 گلدن استیت وریرز 54.8% 42.9% 12 50 تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست لس آنجلس کلیپرز زوباک 21 زوباک 15 لو ویلیامز 6 گلدن استیت وریرز کوین دورنت 38 بوگت 14 دریماند گرین 10

جدول مسابقات NBA

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • تمرین تیم ملی ایران در «بانکوک آره‌نا» برگزار شد
  • نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ ما یک قدم با شکست کامل فاصله داریم
  • یک پژوهشگر : نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ شکست او در طول جنگ تصادفی نیست؛ این میوه تلخ چندین سال سیاست های فاجعه بار است
  • یووال نوح هراری: نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ شکست او در طول جنگ تصادفی نیست؛ این میوه تلخ چندین سال سیاست های فاجعه بار است/ ما یک قدم با شکست کامل فاصله داریم/ متحدان ما یکی یکی از آنچه در غزه می‌گذرد وحشت زده شده‌اند
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • به بهانه خداحافظی کاکس؛ از وعده انتقام تا عذرخواهی روی سکو
  • شکست سنگین روستوف در حضور محبی