Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جمشید محبت‌خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت ۱۹ گوزن زرد مفقود شده در سایت نگهداری گوزن‌ها در منطقه حفاظت شده دز گفت: طبق آخرین خبرها از این منطقه خوشبختانه چند راس از گوزن‌ها دیده‌ شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد گوزن‌های مشاهده شده در عکس‌ها مشخص نیست، ادامه داد: از آنجایی که هنوز لاشه‌ای از این گوزن‌ها یافت نشده است ما امیدواریم آنها زنده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست همچنین در خصوص خسارات ناشی از سیل در مناطق چهارگانه سازمان محیط زیست گفت: ۳۹۰ کیلومتر راه‌های دسترسی در مناطق تحت مدیریت، ۴۵ آبشخور ۵ کیلومتر خطوط انتقال آب و تعدادی چشمه، قنوات و تجهیزات مربوطه و همچنین ۲۷ پاسگاه و ساختمان محیط‌بانی در استان‌‌های مختلف درگیر سیل تخریب و آسیب دیده‌اند.

محبت‌خانی تاکید کرد: در خصوص استان خوزستان با توجه به اینکه هنوز برخی مناطق در محاصره سیل هستند آمار دقیقی از خسارات ناشی از سیل در این منطقه اعلام نشده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی آبشخور‌های مناطق حفاظت محیط زیست لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محسن امیری گفت: با هدف پیشگیری، کنترل و کاهش بیماری‌های مشترک میان دام‌های اهلی و حیات وحش به ویژه بیماری تب برفکی و طاعون نشخوارکنندگان کوچک، آبشخور‌های مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست لرستان لایروبی، شست و شو و ضدعفونی شد.

وی اظهارداشت: سالانه بیش از دو میلیون دام سبک داخل و خارج مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان از طرف دامپزشکی علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک واکسیناسیون و مایه کوبی می‌شوند.

 رئیس اداره حفاظت و مدیریت بر حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به لزوم پیشگیری از عوامل تهدید کننده جمعیت حیات وحش گفت: در حفاظت از زیستگاه‌ها و گونه‌های مختلف جانوری باید هوشمندانه و تخصصی عمل کنیم.

لرستان بیش از ۳۰ درصد تنوع زیستی کشور را در خود جای داده است.

دیگر خبرها

  • هشدار به شکارچیان؛ از منطقه کوهسرخ خارج شوید
  • لایروبی آبشخور‌های مناطق حفاظت محیط زیست لرستان
  • حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ (فیلم)
  • حضور یک قلاده پلنگ در شهرستان کوهسرخ مشاهده شد
  • (ویدیو) حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ
  • حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی + ویدئو
  • ثبت نخستین حضور پلنگ در کوهسرخ
  • حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ مستندسازی شد
  • مشاهده و ثبت پلنگ برای نخستین بار در شهرستان کوهسرخ
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان