Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-29@00:08:36 GMT

نحوه ثبت‌نام کارت‌بلیت خبرنگاری

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۰۰۸

نحوه ثبت‌نام کارت‌بلیت خبرنگاری

تین‌نیوز | 

مشاور فرهنگی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران در مورد نحوه ثبت نام کارت بلیت مدت دار مترو ویژه خبرنگاران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، علی پیر حسین لو در مورد آخرین جزئیات ثبت نام کارت بلیت ویژه خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت نکردند؛  با بیان این که براساس مصوبه شورای شهر تهران خبرنگارانی که از طرح ترافیک استفاده نکنند می‌توانند کارت بلیت مترو و اتوبوس با شارژ معین دریافت کنند،  گفت: برای اولین بار متقاضیان به جای آن که وارد سایت تیکت تهران شوند می‌بایست به سایت تهران من مراجعه کرده و بعد از ثبت نام، گزینه کارت بلیت را انتخاب کرده و مدارک مورد درخواست را در فضاهای پیش بینی شده بارگذاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید به قسمت خدمات طرح ترافیک رفته و با انتخاب گزینه شرایط خاص، آیکون خبرنگاران را انتخاب کرده و بعد از افزودن گزینه مایل به دریافت کارت بلیت هستم، را انتخاب کنند،  افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، در سال جاری کارت‌بلیت خبرنگاران همچون سال گذشته با دریافت مدارک شناسایی شامل تصویر شناسنامه، کارت ملی انجام می گیرد .همچنین بارگذاری معرفی‌نامه الزامی است  که می‌تواند از سوی رسانه یا موسسه مطبوعاتی محل اشتغال فرد یا از سوی یکی از تشکل‌های صنفی خبرنگاران، عکاسان و مدیران مسئول رسانه‌ها ارائه شود.

به گفته وی می بایست خبرنگاران  مدرک دال بر اشتغال مستمر به کار خبری که می‌تواند شامل بیمه تامین اجتماعی یا عنوان خبرنگار و یا بیمه خبرنگاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا تصویر ۱۰ اثر به نام فرد متقاضی که در شش ماه اخیردر رسانه های معتبر منتشر شده، باشد را بارگذاری کنند.

وی با بیان این که خبرنگارانی که هنوز کارت بلیت آنها اعتبار سال ۹۷ را دارد نیز می‌بایست در این سامانه ثبت نام کنند گفت: افراد می‌تواند در صورت مواجهه با هر گونه سوال و ایرادی مشکل را به کارشناسان حمل و نقل از طریق گزینه پشتیبانی در سایت تهران من اطلاع دهند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهرداری تهران کارت بلیت خبرنگاری نحوه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش: کاربردی‌ترین ترفندهای واتس‌اپ

ایتنا - واتس‌اپ به عنوان یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها که روزانه میلیاردها پیام توسط آن ارسال می‌شود، قابلیت‌ها و ترفندهایی را در خود جای داده که تمام کاربران از وجود و کاربرد آن‌ها اطلاع ندارند.
واتس‌اپ به عنوان یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها که روزانه میلیاردها پیام توسط آن ارسال می‌شود، قابلیت‌ها و ترفندهایی را در خود جای داده که تمام کاربران از وجود و کاربرد آن‌ها اطلاع ندارند.

ازجمله مهم‌ترین ترفندهای پیام‌رسان واتس‌اپ که برخی کاربران از وجود آن بی‌خبرند، مخفی کردن عکس‌ها و ویدیوهای دریافتی از گالری است. برای اینکار می‌توانید به تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید و از قسمت چت‌ها (Chats)، نمایش رسانه در گالری (Show Media in Gallery) را غیرفعال کنید.

یکی دیگر از ترفندهای مخفی واتس‌اپ امکان ارسال پیام‌های یک‌بار مصرف است که برای اینکار می‌توانید پس از تایپ پیام مورد نظر، روی علامت پین در سمت چپ صفحه ضربه بزنید. سپس گزینه یک‌بار مصرف (Once) را انتخاب کنید تا مخاطب شما بیش از یک بار قادر به مشاهده پیام نباشد.

ارسال فایل‌های با حجم بالا یکی دیگر از ترفندهای این پیام‌رسان محبوب است که اغلب از آن اطلاعی ندارند و همواره در ارسال فایل‌های حجیم با چالش روبرو هستند. برای ارسال فایل‌های با حجم بالا در واتساپ، ابتدا فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس روی Send ضربه بزنید. پس از آن گزینه Media large file را انتخاب کنید، تا فایل‌های با حجم حداکثر ۲ گیگابایت در واتس‌اپ ارسال شود.

 

اگر می‌خواهید چت‌های خصوصی خود را از دید دیگران مخفی نگه دارید، می‌توانید از این ترفند واتس‌اپ استفاده کنید. برای این کار، وارد تنظیمات واتس‌اپ شوید و سپس گزینه Account را انتخاب کنید. در صفحه بازشده، گزینه Privacy را انتخاب کنید و سپس گزینه Chat lock را فعال کنید. در این قسمت می‌توانید یک رمز عبور برای چت‌های خود انتخاب کنید.

یکی دیگر از ترفندهای کاربردی واتس‌اپ که در زمان تعویض گوشی بسیار مورد نیاز است، انتقال پیام‌ها از روی یک دستگاه به دستگاه دیگر است. شما می‌توانید از قابلیت Export chat که یکی از ترفندهای کاربردی واتساپ است استفاده کنید. برای این کار، وارد تنظیمات واتس‌اپ شوید و سپس گزینه Chats را انتخاب کنید. در صفحه بازشده، گزینه Chat history را انتخاب کنید و سپس گزینه Export chat را لمس کنید. در این قسمت می‌توانید مخاطب یا گروه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دیگر خبرها

  • آموزش: کاربردی‌ترین ترفندهای واتس‌اپ
  • آیا بارسلونا پیراهن شماره 10 لیونل مسی را به لامین یامال می‌دهد؟
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • اعلام نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ + جدول
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+ جدول)
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ + نحوه پرداخت هزینه کنکور، لینک sanjesh.org
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org