Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@03:46:11 GMT

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: سپاه را بیشتر حمایت می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۰۲۱

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: سپاه را بیشتر حمایت می‌کنیم

حجت‌الاسلام قمی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی بازوی تبلیغی تمام نهادهای انقلابی است و سپاه پاسداران به‌عنوان یک‌نهاد انقلابی، بیش‌ازپیش از حمایت این سازمان برخوردار خواهد شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی خوزستان که در «تالارشهر» اهواز برگزار شد ضمن گرامیداشت روز میلاد سیدالشهدا علیه‌السلام و روز پاسدار اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با رشک و غبطه فرمودند:« ای کاش من هم یک پاسدار بودم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

رضایت رهبر انقلاب نسبت به فعالیت‌های جهادی سیل اخیر عکس/ سرکشی رئیس سازمان تبلیغات از فعالیت طلبه‌های جهادی در معمولان عکس/ بازدید نماینده رهبر انقلاب از مناطق سیل‌زده گنبدکاووس

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی با اشاره اقدام مذبوحانه دولت ایالات متحده آمریکا در قبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: آمریکا حتماً کار را برای خود سخت‌تر کرد و از طرفی حتماً شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به فضل خداوند قدرتمندتر خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این مطلب که یکی از وظایفی که حضرت آقا برای سپاه تعیین کردند تبیین معارف انقلاب اسلامی است و تبیین معارف انقلاب اسلامی شرح وظایف سازمان تبلیغات اسلامی نیز است عنوان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی بازوی تبلیغی تمام نهادهای انقلابی است و سپاه پاسداران به‌عنوان یک‌نهاد انقلابی، بیش‌ازپیش از حمایت سازمان تبلیغات اسلامی برخوردار خواهد شد.

وی افزود: نزاع تمدنی به لحظات سرنوشت‌ساز خود نزدیک می‌شود و در این شرایط، هم‌افزایی بین نهادهای انقلابی یک ضرورت است و طلبه‌های مبلغ، طلبه‌های جهادی و تمام عناصرمجاهد حاضر در میدان پیش برد انقلاب، بیش‌ازپیش از حمایت سازمان تبلیغات اسلامی بهره‌مند خواهند شد و ما مُصر و مصمم به هم‌افزایی دستگاه‌های انقلابی هستیم و برای دستیابی به این مهم هم از خانواده تبلیغات اسلامی آغاز خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی در این مراسم با اشاره به این موضوع که دوران مدیریت حجت‌الاسلام بلک پر از زحمات مفید و مثمر ثمر بوده است بیان داشت: باید نیروهای جوان و پرانگیزه را به میدان تزریق و در کنار آن تجربیات و اندوخته‌ها را نیز حفظ و تجربه و نیروی جوانی را با یکدیگر همسو و هم‌افزا کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان سخنان خود یادآور شد: ان شاء الله آنچه مورد رضایت امام عصر(عج) و آنچه مدنظر مقام معظم رهبری به‌واسطه عنایت و حساسیتی که ایشان نسبت به خوزستان دارند توسط نیروهای فرهنگی انقلابی در سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه امام علی (ع) رقم خورد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده به‌عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی خوزستان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام بلک مدیر کل سابق این اداره کل تقدیر شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل حجت الاسلام قمی سازمان تبلیغات اسلامی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع بعد از ظهر چهارشنبه طی آئینی در اداره کل تبلیغات اسلامی فارس از حجت‌الاسلام والمسلمین رضا طبیب‎‌زاده مجری و کارشناس برنامه «سحرخیزان» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه فارس، تجلیل کرد.

ویژه برنامه سحرگاهی سیمای فارس در تلاش بود با برنامه‌های جذاب قرآنی، معنویت لحظات سحرگاهی را برای مخاطبان دوچندان کند.

ارتباط زنده با خبرنگاران شهرستان‌ها و مطلع کردن بینندگان از حال و هوای سحرگاهی این مناطق، ادعیه و مناجات‌خوانی، گزارش‌های مردمی و بیان احادیث و روایات در خصوص ماه مبارک رمضان از جمله بخش‌های این برنامه بود که در طول ماه مبارک رمضان به مدت ۶۰ دقیقه زنده از سیمای فارس روی آنتن می‌رفت.

کد خبر 6081362

دیگر خبرها

  • دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید
  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • امام جمعه بندرعباس: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد
  • امام جمعه بندرعباس: وعده صادق ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 
  • حمایت زادگاه بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی از سپاه پاسداران