Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل ماشین‌سازی مستحق برد بودیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به این تیم بزنیم.

داریوش شجاعیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره برد یک بر صفر استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: مقابل ماشین‌سازی مستحق برد بودیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به این تیم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توانم بگویم همه بازیکنان ما با غیرت بازی می‌کنند. چه کسانی که بازی می‌کنند چه آنهایی که روی نیمکت هستند، می‌خواهند که تیم برنده از میدان خارج شود.

وی افزود: از تماشاگران به خاطر حمایت‌شان تشکر می‌کنم. ما در تمرینات و بازی‌های‌مان با همه توان‌مان کار می‌کنیم.

شجاعیان در رابطه با اتفاقاتی که برای استقلال پس از دربی افتاد، گفت: همه دوست دارند برنده دربی باشند، ما خیلی تلاش کردیم این اتفاق بیفتد، اما هجمه زیادی روی بازیکنان و کادر فنی رخ داد. در بازی با سایپا استرس زیادی داشتیم و دو امتیاز حساس از دست دادیم. پس از آن دیدید که الهلال و سپاهان را ببریم.

وی تصریح کرد: همه تلاش می‌کنیم استقلال نتیجه بگیرد، این را می‌گویم که مردم بدانند هیچ چیزی کم نمی‌گذاریم. هجمه‌های پس از دربی خیلی زیاد بود و شاید اگر تمرکز کرده بودیم بازی با سایپا را می‌بردیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر شجاعیان میزان استقلال شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس

با 3 اخراج، شب عجیب سن سیرو تکمیل شد. 

طرفداری | اینتر با پیروزی مقابل میلان قهرمانی در سری آ را نهایی کرد.

آخرین دقایق بازی میلان و اینتر با کارت قرمزهای داور همراه شد. تئو هرناندز و دنزل دومفریز در دقیقه 93 «گلاویز» شدند تا هر دو با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شوند. شدت درگیری این دو بازیکن که به دلیل تلاش هرناندز برای انتقال فراتزی به بیرون از زمین ایجاد شده بود، در حدی بود که تمامی بازیکنان دو تیم برای میانجی‌گری بین آن‌ها وارد عمل شدند، اگر چه به نظر می‌رسید در این بین شیطنت‌هایی نیز رخ داد. داویده کالابریا نیز در دقیقه 97 به دلیل ضربه آرنج به مخیتاریان کارت قرمز دریافت کرد تا روسونری به اندازه کافی هنگام رویاپردازی نراتزوری، کابوس را تجربه کند. 

درگیری بازیکنان در دربی میلان - اینتر درگیری بازیکنان در دربی میلان - اینتر درگیری بازیکنان در دربی میلان - اینتر اخراج تئو هرناندز اخراج دنزل دومفریز اخراج داویده کالابریا

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند