Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به نقل از شبکه خبری المیادین، نیروی موشکی انصارالله یمن امروز (جمعه) با موشک بالستیک بدر F. نیرو‌های متجاوز یمنی در پادگان حکوله در استان الضالع را هدف قرار داد.

در این حمله موشکی تعداد زیادی از متجاوزان کشته و زخمی شدند.

نیروی موشکی انصارالله یمن ۱۶ آوریل از موشک بدر F. رونمایی کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انصار الله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز در این دیدار ضمن تبریک اقدام تاریخی، جهانی و برجسته توسط نیرو‌های مسلح ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این حجم عملیات بازدارندگی با این ابزار و ادوات بی نظیر و برای اولین بار است که توسط ایران مقتدر انجام شد که ارزش بالایی دارد.     امام جمعه مهریز بیان داشت: ارتش ما شجاع، با انگیزه، توانمند و تکلیف محور است.     وی مردمی بودن، از جنس‌مردم بودن و حاضربودن در همه اقدامات حمایتی از مردم در تمامی بحرانها، مجهز بودن به تمام ادوات روز و قدرت بالای مانور‌ها در همه صحنه‌های مورد نیاز، مهیا بودن و آمادگی صد درصدی در هرشرایطی از درون و در سخت‌ترین اقلیم ها، معتقد بودن و معنویت و دفاع از دین و دیانت توسط ارتشیان را جزو چهار رکن اصلی و دارایی‌های مهم نیرو‌های مسلح و به ویژه ارتشیان عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم
  • حمله موشکی مقاومت به جنوب فلسطین اشغالی
  • با تسلیحات حداقلی به سرزمین های اشغالی حمله شد/ در این مرحله از ۵ نوع موشک استفاده نشد
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران در الجلیل
  • راز استفاده نکردن ایران از موشک‌ها و پهپاد‌های پیشرفته‌تر در حمله به اسرائیل
  • سامانه‌های راداری،موشکی و جنگال نیروی پدافند هوایی به نمایش درآمد
  • راز استفاده نکردن ایران از موشک ها و پهپادهای پیشرفته تر در حمله به اسرائیل /چرا سپاه با اطلاع قبلی حمله کرد؟/هنوز همه ورق ها فاش نشده است!