Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:16:09 GMT

فرماندار اسدآباد استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۱۰۷

فرماندار اسدآباد استعفا کرد

همدان - ایرنا - فرماندار اسدآباد گفت: برای بازگشت به استانداری البرز دعوت شدم و از این رو استعفای خود را به سیدسعید شاهرخی استاندار همدان تسلیم کرده و منتظر تصمیم گیری وی هستم.

کریم حمیدوند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حدود 6 سال است که مامور به خدمت در استان مرکزی و همدان بودم و هم اینک پیشنهاد بازگشت به استانداری البرز بمن داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: از لحاظ قانونی برای این جابه جایی نیاز به استعفا بود که برابر مقررات عمل کرده و استعفای بنده در دست بررسی قرار دارد.
فرماندار اسدآباد گفت: 3 و نیم سال در نهاوند فرماندار بودم و از سال گذشته در اسدآباد مشغول خدمت هستم و اکنون پیشنهاد استاندار البرز برای پست مدیرکل سیاسی امنیتی را پذیرفته و خواهان ادامه خدمت در این استان هستم.
گفتنی است به تازگی یزدان آزرمی معاون سیاسی فرماندار اسدآباد نیز به دلیل شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا کرده است.
7527/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي فرماندار اسدآباد استعفا استاندار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تغییر معاون اول قوه قضاییه از زبان اژه‌ای

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای گفت: مدتی پیش معاون اول قوه قضاییه با استدلالی که داشتند استعفا دادند و براساس همان توضیحات استعفا را پذیرفتم.

او افزود: بیش از تمام موضوعات دیگر، درباره انتصاب معاون قوه قضائیه با افراد مختلف مشورت کردم. براساس شاخص‌ها و وظایف معاون اول، پس از مشورت‌ها ‌ و جمع‌بندی، خلیلی به عنوان معاون اول قوه قضائیه منصوب شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896732

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط سه دستگاه فلزیاب در کبودارهنگ و اسدآباد
  • کشف سه دستگاه فلزیاب در کبودراهنگ و اسدآباد
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • علت تغییر معاون اول قوه قضاییه از زبان اژه‌ای
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • اشتغالزایی ۲ هزار نفر در چهار واحد فرآوری سنگ آهن اسدآباد