Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد ناظم الشریعه در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه‌های تیم ملی فوتسال در سال ۹۸ گفت: در حال حاضر حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت آستارخان با حضور روسیه، آذربایجان و قزاقستان قطعی شده است. این تورنمنت شهریورماه برگزار می‌شود.

وی افزود: از آنجا که نمی‌خواهیم بین تمرینات و اردوهای تیم ملی فاصله‌ای بیافتد، در نظر داریم در تیرماه و در لابه‌لای مسابقات لیگ برتر یک بازی تدارکاتی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند تیم از اروپای شرقی مدنظر هستند که کمیته فوتسال کارها را دنبال می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص دیدار با پرتغال یادآور شد: در حال رایزنی با پرتغال هستیم. در صورت نهایی شدن، قبل از حضور در جام ملت‌ها با پرتغال دیدار خواهیم داشت. هنوز مشخص نیست که این بازی در کجا برگزار می‌شود.

به گفته ناظم الشریعه، این امکان وجود دارد که تیم ملی فوتسال ایران در آذرماه هم میزبان یک تورنمنت سه، چهار جانبه بین المللی باشد.

وی در خصوص زمان شروع اردوهای تیم ملی و اینکه آیا تیم در ماه رمضان هم تمرین خواهد داشت؟ تصریح کرد: اولین اردوی ما ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود. در ماه رمضان هم احتمالاً اردویی نخواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان درباره دیدار تیم فوتسال امید ایران با روسیه هم گفت: تیم امید نیاز دارد که بازی تدارکاتی داشته باشد. اگر می‌خواهیم تیم امید مطرح شود باید ساز و کاری فراهم شود که بازیکنان این تیم در لیگ برتر بازی کنند. باشگاه‌ها باید از بازیکنان جوان و امید در لیگ برتر استفاده کنند. این کار دست سازمان لیگ فوتسال است و با وضع یک قانون می‌توان آنرا اجرایی کرد.

کد خبر 4592682 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد ناظم الشریعه تیم ملی فوتسال ایران فوتسال فوتسال جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان گفت: من به‌عنوان بازیکن و مربی روبه‌روی قرقیزستان حضور داشتم، اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی داشته و مطمئنا ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آنها خواهیم داشت.

او با بیان اینکه قرقیزستان تیم خوب و فیزیکی است، ابراز کرد تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است. از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص کنار رفتن ژاپن از جام ملت‌های آسیا و جام جهانی گفت: از حذف تیم ژاپن ناراحتم؛ آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد؛ کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی یادآور شد: مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است؛ همین موضوع موجب می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.

او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تاثیری روی عملکرد تیم ایران داشته، گفت: حسین بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد، اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند. خوشحال هستم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است، در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوان‌ترها در کنار آنها یاد می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود
  • برنامه روز پنجم بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا