Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@08:05:28 GMT

تهران ۸۰ آرامستان دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۲۲۳

تهران ۸۰ آرامستان دارد

 احمد مسجد جامعی در اولین تهرانگردی سال ۹۸ با حضور در بهشت زهرا و مزار شهدای ارتش، یاد و نام آن‌ها را گرامی داشت و ضمن رونمایی از تندیس شهیدان آوینی و صیاد شیرازی در سخنانی گفت: تهران یک زمانی ۱۴۰ آرامستان داشت که حالا عمده آن به بوستان و فضای سبز تبدیل شدند و حالا تنها ۸۰ آرامستان باقی مانده که به صورت محدود از آن استفاده می‌شود که عمدتاً زیر نظر اوقاف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بااشاره به وضعیت نابسامان برخی از آرامستان‌ها، گفت: متأسفانه برخی از آرامستان‌ها را به هم ریخته‌اند به عنوان مثال در گذشته به احترام حرم حضرت عبدالعظیم در شهر ری از ساختن مقبره‌های دومناره جلوگیری می‌کردند، اما حالا فکر می‌کنند که ایده جالبی است و قبر دو مناره می‌سازند.

مسجدجامعی به تعویض سنگ قبر‌ها نیز اشاره کرد در حالی که به گفته وی این سنگ‌ها به عنوان سند می‌توانند مورد مطالعه قرار گیرد.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مطالعاتی انجام شده است که به جای بهشت زهرا، فضا‌های جدید ایجاد شود، گفت: ما به سازمان بهشت زهرا همواره توجه کرده‌ایم به گونه‌ای که شغل تطهیرکنندگی جزو مشاغل سخت و زیان آور شناخته شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بهشت زهرا تهران گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات درگیری و قتل دو نفر در آرامستان یاسوج را تشریح کرد.

سید علی ملک حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: بررسی ها برای دستگیری عاملان قتل ۲ نفر در آرامستان «شرف آباد» یاسوج تا حصول نتیجه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه عصر امروز پنجشنبه نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ در محوطه آرامستان شرف آباد شهر یاسوج درگیری منجر به قتل رخ داد، افزود: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج تصریح کرد: در این درگیری یک نفر با اسلحه ۲ نفر را به قتل رساند.

ملک حسینی ادامه داد: با صدور دستور قضایی، بازپرس ویژه قتل بلافاصله در صحنه درگیری حاضر و پرونده قضایی در این زمینه تشکیل شد.

وی بیان کرد: جزئیات بیشتر وقوع این درگیری در دست بررسی است و تلاش ماموران پلیس برای بازداشت قاتل ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ نفر در آرامستان شرف آباد یاسوج با شلیک اسلحه به قتل رسیدند
  • جزئیات قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • بهشت زهرا پذیرای شهروندان در شب‌های قدر
  • درهای اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز است
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • درب‌های اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز خواهد بود
  • درب‌های اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز است
  • زهرا شجاعی درگذشت+ سوابق