Web Analytics Made Easy - Statcounter

خاطره جالب نمانیا ویدیچ از اولین حضورش در منچستریونایتد به همراه پاتریس اورا.

طرفداری - نمانیا ویدیچ، عنوان کرد که اولین بازی او و پاتریس اورا در فوتبال انگلستان، یک نمایش وحشتناک بود. سر الکس فرگوسن، هر دو بازیکن را در سال 2006 به منچستریونایتد آورد. ویدیچ پس از قهرمانی در لیگ صربستان به همراه ستاره سرخ بلگراد و اورا هم پس از حضور در موناکو و انجام 200 بازی در لیگ یک فرانسه، به شیاطین سرخ پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ManchesterEveningNews، ویدیچ اظهار داشت که او و اورا، برای تطبیق یافتن با فوتبال انگلستان، مخصوصا در بازی های ابتدایی، دچار مشکل شده بودند . ویدیچ 37 ساله، در گفت و گو با Stadium Astro، گفت:

پاتریس (اورا) و من، با هم به منچستریونایتد آمدیم و داستان های بامزه ای داشتیم. ما در حال آماده شدن برای بازی در لیگ برتر بودیم و با مولنستین تمرین می کردیم. او مربی زیر 21 ساله ها بود و فرگوسن به ما گفته بود با آن ها بازی کنیم تا با شرایط تطبیق پیدا کنیم. ما نیاز داشتیم تا با شرایط تطبیق پیدا کنیم و نمی توانستیم در اولین بازی مان در لیگ برتر بازی کنیم. البته ما از این موضوع که باید با زیر 21 ساله ها بازی می کردیم، خوشحال نبودیم. بعد از 45 دقیقه رنه (مولنستین) به من و پاتریس گفت که دوش بگیریم. ما اصلا خوب بازی نکردیم و او خیلی شوکه شده بود و پاتریس و من با تعجب به هم نگاه می کردیم.

برخلاف نمایش بدی که این دو بازیکن در بازی اولشان برای شیاطین سرخ از خود نشان دادند، بعدها تبدیل به اسطوره های منچستریونایتد شدند و حدود 8 فصل و نیم در این تیم بازی کردند. نمانیا ویدیچ در نهایت موفق شد که به بازوبند کاپیتانی تیم هم دست پیدا کند. این دو بازیکن در طول دوران حضورشان در منچستریونایتد بالای 300 بازی برای این تیم انجام دادند و 5 عنوان قهرمانی در لیگ برتر و یک عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند. با این حال زمان برد تا این دو ستاره با شرایط فوتبال انگلستان وفق پیدا کنند. ویدیچ مشکل بزرگی که او و اورا در تطبیق یافتن با فوتبال انگلستان داشتند را بیان کرد. او اظهار داشت:

تطبیق پیدا کردن با فوتبال مستقیم و رو به جلو، بسیار مشکل است. در فوتبال اروپا، شما بیشتر در کناره های زمین و یا در میانه میدان بازی می کنید، اما فوتبال انگلستان مستقیم و رو به جلو و بسیار فیزیکی است. حتی در بازی زیر 21 ساله ها، فکر می کنید که این برخورد باید خطا باشد، اما داور، دستور ادامه بازی را می دهد. این بزرگ ترین مشکل ما در شش ماه اول حضور در انگلستان بود. اما من خودم را وفق دادم. فرگی برای ما صبر کرد و سایر بازیکنان نیز برای عبور از شرایط سخت به ما کمک کردند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!

یحیی گل‌محمدی گزینه اصلی تراکتور برای هدایت این تیم است.

طرفداری | یحیی گل‌محمدی سرانجام سکوت خود را شکست.

یحیی گل‌محمدی پس از کش و قوس‌های فراوان از هدایت پرسپولیس استعفا کرد و نیمکت این تیم را به اوسما ویرا واگذار کرد. این روزها نام یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور مطرح می‌شود اما طبق شایعات مشکلاتی برای قطعی شدن این قرارداد وجود دارد.

یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌ای گفت:

من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: 

به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند