Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@19:25:37 GMT

واکنش خانواده قذافی به تحولات لیبی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۴۴۸

واکنش خانواده قذافی به تحولات لیبی

 ولید بن زاید، سخنگوی رسمی خانواده معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی در کنفرانس مطبوعاتی نسبت به تحولات اخیر این کشور واکنش نشان داد.

وی طرف‌های درگیر در لیبی را به توقف جنگ در طرابلس و برگزاری کنفرانس گفت‌وگوی ملی برای خروج از بحران فراخواند.

سخنگوی خانواده قذافی تصریح کرد: با نهایت تأسف حوادث خونین این روز‌های لیبی و به ویژه طرابلس را دنبال می‌کنیم و این خونریزی‌ها و درگیری‌ها بسیار نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به مسؤولیت اخلاقی مان در قبال کشور از تمامی شخصیت‌ها و چهره‌های ملی و همچنین بزرگان قبایل مختلف می‌خواهیم که تمامی تدابیر لازم برای توقف درگیری در کشور را اتخاذ کنند.

ولید بن زاید ادامه داد: ما به شدت استفاده از زور و سلاح و ارعاب مردم بی‌گناه و همچنین تخریب املاک عمومی و خصوصی را محکوم می‌کنیم. جنگ کنونی در مرز‌های طرابلس تنها بر مشکلات می‌افزاید و یک فاجعه برای همه خواهد بود.

وی در ادامه اظهارات خود مداخله مستقیم ناتو را عامل اوضاع کنونی لیبی دانست و از هیئت اعزامی سازمان ملل به این کشور و کشور‌هایی که امنیت و ثبات لیبی برای‌شان مهم است، خواست که برای حل و فصل بحران این کشور اقدام کنند.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی بیان کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجد سلیمان منجر به قتل یک خانم و تشدید اختلاف بین اعضای خانواده شد.

وی ادامه داد: درخواست مکرر بستگان این خانواده از رییس دادگستری دزفول برای ورود به موضوع موجب شد تا این پرونده در دستور کار شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف این شهرستان قرار گیرد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد اعضای شعبه حل اختلاف دزفول با اعضای این خانواده گفت: خوشبختانه با تلاش‌های جهادی و خداپسندانه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچگونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

وی ادامه داد: بین اعضای این خانواده برادری، صمیمیت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با صلح و سازش مختومه شد.

شورای حل اختلاف خوزستان با ایجاد مراکز صلح یار در استان تلاش دارد تا با ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی در کاهش جمعیت زندانیان، توسعه آرامش و امنیت در استان گام بردارد.

بر اساس اعلام رییس کل دادگستری خوزستان، ۲۳۵ پرونده قصاص نفس در این استان سال گذشته به صلح و سازش ختم شد که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱ با ۹۰ فقره پرونده، ۱۶۱ درصد پیشرفت داشته است.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • ببینید | آسمان سرخ لیبی
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • تاثیر تحولات جامعه بر میزان توسعه کشور
  • طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید + فیلم
  • (ویدئو) طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / آخرین وضعیت درمان