Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@09:53:52 GMT

آمادگی استان مرکزی برای کمک به مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۵۰۱

آمادگی استان مرکزی برای کمک به مناطق سیل زده

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛حجت الاسلام حاجی پور مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی در نماز جمعه اراک با اشاره به کمک های مردمی به مناطق سیل زده گفت:نهاد نماز جمعه استان حدود ۷۰ کامیون به مناطق سیل زده ارسال کردند.اما این کمک ها همین جا تمام نمی شود و باید به فکر بازسازی این مناطق باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حاجی پور افزود:طرحی داده شده است که هر مسجد،یک خانه بسازد که طرح بسیار خوبی است اما نیازمند همکاری خیرین و مردم با مساجد است.

وی بیان کرد:با قرار گیری در ماه رجب ، شعبان و بعد از آن ماه مبارک رمضان باید آماده ی  به مهمانی رفتن شویم .برای آمادگی باید در ماه رجب غبار از دل زدود و نیز در ماه قائم آل محمد بزرگترین فضیلت آراستن اعمال است.

مسئول شورا استان مرکزی همچنین با نزدیک شدن به عید نیمه شعبان گفت:مهدویت را همه ی ادیان قبول دارند اما هر فرقه موعود را به خودشان منصوب میکنند.

انتهای پیام/ی

ماه رمضان ماه مهمانی خدا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران و سرما در راه کرمان

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان بر اساس اطلاعیه اداره‌کل هواشناسی کرمان از اواخر روز پنجشنبه تا  جمعه ضمن افزایش ابر در ارتفاعات مرکزی و برخی از مناطق جنوب غربی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، احتمال بارش برف در ارتفاعات و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می‌شود که با توجه به نوع بارش‌های این فصل جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها  احتمال دارد.

در این اطلاعیه تاکید شده، همچنین جمعه بر سرعت وزش باد در شرق و شمال غرب استان کرمان افزوده خواهد شد  وبنابراین کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان، از نظر دمایی نیز صبح  شنبه کاهش محسوس دما رخ می دهد و احتمال خسارت سرمازدگی به محصولات کشاورزی در شمال و غرب استان محتمل است.

دیگر خبرها

  • ناپایداری های جوی درارتفاعات و دریایی در هرمزگان
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۰ فروردین
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۰ فروردین
  • خانه های هلال یک مرکزی همگانی برای آموزش  تلقی می شود
  • باران و سرما در راه کرمان
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • صلابت قوای مسلح در مأموریت دفاع از کشور
  • تدارک ویژه ورامینی‌ها برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم
  • برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه