Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی گفت: گشت ارشاد همچون گذشته کار خود را انجام می‌دهد و پلیس با قاطعیت با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، درخصوص تمهیدات ناجا در برخورد با ناهنجاری‌ها اظهار داشت: حتما ما با کسانی که مخل نظم و امنیت مردم بوده و با ناهنجاری موجب آزار و اذیت مردم عزیز و خانواده‌ها شوند براساس قانون و با تدبیر برخورد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار اشتری در گفتگو با فارس تصریح کرد: پلیس با کسانی‌که هنجارشکنی کنند -در هر حوزه‌ای که باشند- با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در این خصوص که آیا باز هم گشت ارشاد به خیابان‌ها باز می‌گردد، اعلام کرد: گشت ارشاد سر جای خود هست و توقفی نداشته است؛ ان‌شاءالله مثل گذشته کار خود را ادامه خواهد داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گشت ارشاد پلیس ناجا حجاب سردار اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته

طبق گفته نیروی دریایی مالزی بر اثر برخورد ۲ بالگرد نظامی در این کشور ۱۰ نفر از سرنشینان این بالگرد‌ها کشته شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی برخورد 2 بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه 10 سرنشین این بالگردها کشته شدند.

 

.

 

نیروی دریایی مالزی در بیانیه‌ای گفت: هلیکوپترها در یک پایگاه دریایی در شمال ایالت "پراک" برای جشن نودمین سالگرد نیروی دریایی ماه آینده تمرین می‌کردند که این حادثه رخ داده است.

نیروی دریایی این کشور همچنین گفت: مرگ همه قربانیان در محل تایید شد و بقایای این افراد برای شناسایی به بیمارستان فرستاده شده است.

سقوط 2 فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن3 کشته بر اثر انفجار در شمال ایتالیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • نیروی خاطی در حافظیه توبیخ شد + فیلم
  • ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری نهاد‌های حکومتی و مردم است
  • نواصولگرایان مخالف گشت ارشاد
  • حمایت از اجرای طرح نور در قزوین