Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@01:10:31 GMT

برانکو: وضعیت پرسپولیس خوب نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۵۳۰

به گزارش فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت سرخ‌پوشان درباره جلسه امروز با مسئولان باشگاه گفت: وقت خیلی کم بود چون باید به تمرین می‌آمدم. درباره مسائل مالی صحبت کردیم. همان طور که می‌دانید وضعیت خوب نیست.

* باشگاه از بازیکنان صبوری می‌خواهد

وی افزود: باشگاه از بازیکنان درخواست دارد صبور باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش این است در مدت کوتاه مشکل حل شود.

* باید ببینیم وضعیت ما با باشگاه پرسپولیس چه می‌شود

برانکو درباره اینکه گفته‌اند شما 2 نامه به باشگاه داده‌اید، اگر نامه سوم را بدهید قطع همکاری می‌کنید، عنوان کرد: طبیعی است وکیل من وظیفه دارد کار را انجام دهد چون من هم در قبال آنها مسئولیت‌هایی دارم. حالا باید ببینیم چطور می‌شود.

* انگشتر کاشانی قشنگ بود!
سرمربی پرسپولیس همچنین درباره هدیه انگشتری که کاشانی امروز به وی اهدا کرد، اظهار داشت: از او تشکر می‌کنم. انگشتر قشنگی به من هدیه داد که نقره بود و نگین فیروزه دارد.

* حریفان پرسپولیس قبل و بعد از مسابقه با ما استراحت می‌کنند

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه شرایط پرسپولیس خاص است اما در تیم شما شادابی نیست، علت چیست، عنوان کرد: تمام وقت بازیکنان می‌خندند. البته بازی‌ها برای ما مهم هستند و طبیعی است از لحاظ ورزشی هر کسی دوست دارد قهرمان را ببرد. شما ببینید بازیکنان تیم‌های مختلف قبل و بعد از بازی با پرسپولیس استراحت می‌کنند.

* 4 بازی بعد لیگ برای بودن یا نبودن است
برانکو ادامه داد: این برای ما خوب است چون با این فشردگی روز به روز بهتر می‌شویم و پیشرفت بیشتری داریم. ما صدر جدول هستیم و مثل سایر تیم‌ها 4 بازی دیگر داریم. طبیعی است هر 4 بازی برای بودن یا نبودن است.

* تغییر سرمربی الاهلی می‌تواند هم خوب باشد و هم بد

وی درباره بازی با الاهلی عربستان و اینکه سرمربی آنها تغییر کرده، خاطرنشان کرد: بعضی‌وقت‌ها این تغییر سرمربی خوب است و گاهی نیست. زمانی که مربی عوض می‌شود یکی 2 بازی اول خوب هستند چون انگیزه بالایی دارند و مربی می‌خواهد خودش را نشان دهد. طبیعی است بازی سختی پیش رو داشته باشیم و امروز هم قرار است فیلم بازی این تیم را ببینیم.

* مصدومیت بودیمیر سنگین است و مصدومیت نوراللهی جزعی است
برانکو درباره بازیکنان مصدوم تیم، گفت: به جز بودیمیر که هنوز آماده نیست که بازی مقابل پیکان ضربه شدید خورد، کمی هم با نورالهی مشکل داریم که مصدومیت سبکی دارد اما تا بازی آماده می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود. بازی در ورزشگاه تختی آبادان جلوی هواداران پرشور صنعت نفت اصلا کار راحتی نخواهد بود.

اوسمار ویه‌را که طی ۹ بازی هدایت پرسپولیس هفت پیروزی به دست آورده، در پی کسب یک پیروزی خارج از خانه مهم دیگر به عنوان سرمربی پرسپولیس است.

ویه‌را در بازی با گل‌گهر با کارت قرمز مستقیم موعود بنیادی‌فر اخراج شد تا در بازی حساس با ملوان از روی سکوها کار را دنبال کند. او حالا در بازی امروز مقابل صنعت نفت به کنار خط بازمی‌گردد.

اوسمار که اغلب چهره‌ای آرام از خود نشان داده با توجه به اینکه در بازی با گل گهر ابتدا کارت زرد گرفت و سپس با کارت قرمز مستقیم اخراج شد، در صورت دریافت کارت مقابل صنعت نفت از بازی بعدی محروم خواهد شد و از این رو سرمربی برزیلی باید مراقب باشد که دوباره به سکو تبعید نشود.

دیگر خبرها

  • چینی: بازی با شمس آذر درس عبرتی برای استقلال شد/ نباید فریب وضعیت تراکتور را خورد
  • بماند///چینی: بازی با شمس آذر درس عبرتی برای استقلال شد/ نباید فریب وضعیت تراکتور را خورد
  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!