Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد رضایی رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه اجرای ویژه برنامه همدلی برای ایران شامل بخش‌های ترکیبی، فرهنگی و آموزشی است اظهار کرد: با توجه به لغو برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان از سوی شهردار اصفهان به منظور همدردی با هموطنان سیل زده تصمیم گرفتیم با همکاری سازمان هلال احمر "برنامه همدلی برای ایران" را اجرا کنیم تا علاوه بر ترویج فرهنگ همدلی در بین کودکان و نوجوانان به جمع آوری کمک‌های مردمی بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی نیاز‌های هموطنان سیل زده را شامل وجه نقد، کنسرو تاریخ دار، لوازم بهداشتی، مواد شوینده، پتو و زیرانداز عنوان کرد و افزود: شهروندان می‌توانند این اقلام را به محل برنامه، آورده و یا با وارد کردن کد دستوری #۱۱۲*۷۸۰* وجه نقد خود را پرداخت کنند.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان با واریز وجه نقد به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌ها به نام جمعیت هلال احمر می‌توانند در کمک به هموطنان سیل زده سهیم باشند گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات فرهنگی و برنامه‌های اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می‌توانند با شماره ۶۱-۳۴۴۶۷۳۶۰ تماس بگیرند و یا به وب سایت www.shahrvandi-isf.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

 

برگزاری ویژه برنامه "همدلی برای ایران" برای سیل زدگان در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از جشن ملی نوروزگاه و نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خانه کُرد و عمارت خسروآباد سنندج، که با همراهی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در سنندج انجام شد، اظهار کرد: استان کردستان به‌واسطه برخورداری از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بی‌نظیر، فرهنگ غنی و تنوع رشته‌های مختلف صنایع‌دستی دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی در سطح کشور و جهان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان افزود: باید با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌ها و امکانات، زمینه معرفی و عرضه هرچه بهتر و بیشتر آثار هنرمندان توانمند استان فراهم شود.

وی عنوان کرد: اجرای جشن‌های ملی نوروزگاه علاوه بر ایجاد فضای شاد و مفرح، موجب توسعه صنعت گردشگری و معرفی بیش‌ازپیش ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی استان می‌شود.

محمدی یادآور شد: با اجرای این ویژه‌برنامه‌ها می‌توان بیش از گذشته مردم دنیا را با آداب‌ورسوم نوروز و فرهنگ و هنر اصیل کردستان آشنا کرد.

عرضه محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، عرضه انواع غذاهای محلی، اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، موسیقی، نمایش و… از جمله برنامه‌های جنبی مراسم نوروزگاه در استان است که تا ۱۲ فروردین‌ماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

کد خبر 6063558

دیگر خبرها

  • درهای تالار تیموری بعد از ۵ سال گشوده شد
  • گشوده شدن در‌های تالار تیموری اصفهان پس از ۵ سال به روی گردشگران نوروزی
  • گردشگران موظف‌ به اجرای تمامی شئونات اسلامی در اماکن گردشگری فارس هستند
  • پل بزن بین بلخ و نیشابور، هردو اقلیم یک خراسان است
  • «رمضان گرد» و «زورخانه گردی» تا ۱۱ فروردین در اصفهان برپاست
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه (س)
  • هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان