Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@23:22:34 GMT

۹۸ درصد پلدختر گل‌روبی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۵۴۶

مسئول عملیات نیروهای جهادی با بیان اینکه حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر روز نیروهای جهادی در روستاها و شهر پل‌دختر از قرارگاه سازمان‌دهی شدند،گفت: کار پلدختر تمام نشده و تا آخر در کنار مردم هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از روز 13 فروردین تاکنون میزبان چهار هزار و 200 نفر نیروی جهادی بودیم که دررفت و آمد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نزدیک به 14 هزار و 500 نفر روز نیروهای جهادی در روستاها و شهر پل‌دختر از قرارگاه سازمان‌دهی شدند؛ در بحث امدادرسانی و... در چند قسمت کارکردیم که وسیع‌ترین کار لای روبی از معابر و منازل بود.   مسئول عملیات نیروهای جهادی عنوان کرد: به‌صورت متمرکز از منطقه 7 پل‌دختر شروع کرده و تک‌تک منازل را پاک‌سازی کردیم؛ پس‌ازآن جداول و کانال‌های فاضلاب و سپس به مناطق 6 و 2 و 4 کمک کردیم.   وی بیان کرد: تا امروز تقریباً 98 درصد گل روبی انجام‌شده و باید اقدامات مهندسی در روستاها انجام شود؛ نکته مهم این امدادرسانی‌ها حضور بدون سازمان‌دهی و فراخوان و مدیریت کلان در سطح کشور است، نیروهای انقلابی از سراسر کشور حضور داشتند و حضور خیل عظیمی از جوانان انقلابی جهادی و روحانی انسان را به یاد دفاع مقدس می‌اندازد.   نظری تصریح کرد: برآورد کردیم در شهر پل‌دختر 1200 نفر درگیر سیل بودند که اگر نهادهای حاکمیتی را کنار بگذاریم به ازای هر سیل‌زده یک امدادگر در شهر بود که آمار قابل‌توجهی است.   وی خاطرنشان کرد: این امر سبب شد قدرت سخت‌افزاری نرم‌افزاری گفتمان انقلاب اسلامی را در همه ابعاد یک جریان نوین و مدرن روبه‌جلوی سازنده با اکتفا به مردم و کمترین هزینه برای حاکمیت با بیشترین تولیدات فرهنگی اجتماعی و عمرانی که قابل‌مقایسه با نهادهای سازمان‌دهی شده نیست نمایان شود.   مسئول عملیات نیروهای جهادی گفت: تا آلام مردم هست ما هم هستیم؛ فعلاً قصد خروج نداریم و امدادرسانی اقلام و غذا را خواهیم داشت؛ مجموعه ما چند آشپزخانه داشت که بسته به نیاز از پنج هزارتا 20 هزار غذا در هر وعده پخت داشتیم.   وی اظهار داشت: کار پل‌دختر تمام نشده و تا زمانی که مردم پل‌دختر به آرامش و بهتر از وضعیت قبل نرسند در کنار مردم هستیم، تا رسیدن به یک زندگی عادی فاصله زیادی دارند.   منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رئیس جمهور در شورای اداری استان  سمنان  گفت : انتظار رهبر انقلاب و مردم از دولت  انقلابی زیستن و انقلابی عمل کردن و انقلابی اندیشیدن از یک مدیر مجرب این است که یک طرح نو ایجاد کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی،  بر ضرورت توسعه در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن و مسئله استقلال و اجرای عدالت در همه حوزه‌ها تاکید کرد
وی رشد اقتصادی استان سمنان را پنج و هفت دهم درصد اعلام کرد و گفت: وضعیت اشتغال در استان سمنان خوب و نرخ بیکاری کاهشی است.
رئیس جمهور گفت: وحدت، انسجام و امنیت نعمت‌های موجود در استان سمنان هستند که باید همواره قدردان ان‌ها بود و مورد توجه قرار گیرند.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ضمن تاکید بر اینکه کار دولت هدایت، حمایت و نظارت است گفت: توانمند سازی، گفتمان سازی و رفع موانع می‌تواند موجب افزایش مشارکت اجتماعی شود.

رئیس جمهور با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه علم و فناوری گفت: باید روند پیشرفت و حرکت کشور در این حوزه بررسی و واکاوی تا فناورانه‌تر در این مسیر حرکت کنیم.
رئیس جمهور ابراز داشت: ۱۰۰ هزار  نفر عضو هیات های علمی دانشگاه های کشور  هستند که می‌توان با استفاده از این پشتوانه علمی، پژوهشی و تحقیق، اقدامات بسیار خوبی انجام داد.
وی اضافه کرد: سمنان، استانی علمی و فرهنگی است و باید در همه وزارت خانه‌ها و حوزه‌های مدیریتی کشور در بهره وری بازنگری شود.
رئیس جمهور ضمن بیان اینکه ۲۱۱ واحد راکد در دولت سیزدهم در استان سمنان به چرخه تولید بازگشت  خاطرنشان کرد:  با این اقدام برای چهار هزارو ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

دیگر خبرها

  • عملیات برف‌روبی در محور پاوه به مریوان
  • سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری امید و غیرت مردم ایران اسلامی است
  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • مهاجرین افغانستانی بازگشته در خطر انفجار مین
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • سیل جان ۳ دختر را در کرمان گرفت / آخرین خبر از سرنوشت دختران