Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در مورد جلسه صبح امروز خود با هیئت مدیره باشگاه، گفت: وقت خیلی کم بود چون باید به تمرین می‌آمدم. درباره مسائل مالی صحبت کردیم. همان طور که می‌دانید وضعیت خوب نیست. باشگاه از بازیکنان درخواست دارد صبور باشند. تلاش این است در مدت کوتاه مشکل حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو درباره اینکه گفته‌اند شما 2 نامه به باشگاه داده‌اید، اگر نامه سوم را بدهید قطع همکاری می‌کنید، عنوان کرد: طبیعی است وکیل من وظیفه دارد کار را انجام دهد چون من هم در قبال آنها مسئولیت‌هایی دارم. حالا در آینده مشخص می‌شود چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره هدیه انگشتری که کاشانی امروز به وی اهدا کرد، اظهار داشت: از او تشکر می‌کنم. انگشتر قشنگی به من هدیه داد. انگشتر نقره بود و نگین فیروزه دارد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه در تمرین امروز شادابی در چهره بازیکنان دیده نمی‌شد، عنوان کرد: تمام وقت بازیکنان می‌خندند. البته بازی‌ها برای ما مهم هستند و طبیعی است از لحاظ ورزشی هر کسی دوست دارد قهرمان را ببرد. بازیکنان تیم‌های مختلف قبل و بعد از بازی با پرسپولیس استراحت می‌کنند. این برای ما خوب است چون با این فشردگی روز به روز بهتر می‌شویم و پیشرفت بیشتری داریم. روز به روز باید بهتر باشیم. صدر جدول هستیم و مثل سایر تیم‌ها 4 بازی دیگر داریم. طبیعی است هر 4 بازی برای بودن یا نبودن است.

وی درباره بازی با الاهلی عربستان و تغییر سرمربی این تیم، گفت: بعضی‌وقت‌ها این تغییر سرمربی خوب است و گاهی اوقات هم خوب نیست. زمانی که مربی عوض می‌شود در چند بازی اول خوب هستند چون انگیزه بالایی دارند و مربی می‌خواهد خودش را نشان دهد. طبیعی است بازی سختی پیش رو داشته باشیم و امروز هم قرار است فیلم بازی این تیم را ببینیم. اما می‌دانیم بازی سختی در پیش خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت مصدومان تیمش، گفت: به جز بودیمیر که هنوز آماده نیست. این بازیکن در بازی مقابل پیکان ضربه شدید خورد. کمی هم با نورالهی مشکل داریم که مصدومیت سبکی دارد اما تا بازی بعد آماده می‌شود.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ تمرین پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل تأخیر پیش آمده در پرواز تیم به آبادان، به نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت نرسید.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، بازیکنان، مربیان و کادر همراه پرسپولیس عصر امروز (پنجشنبه) و بعد از انجام آخرین تمرین پیش از بازی با نفت راهی آبادان شد.

طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود نشست خبری اوسمار ویرا پیش از این دیدار ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه تختی انجام شود، اما با توجه به تأخیر در پرواز سرخپوشان به آبادان، سرمربی برزیلی به این کنفرانس نرسید.

علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در این باره گفت: متأسفانه به دلیل تأخیر پیش آمده در پرواز تیم، نتوانستیم در نشست خبری حاضر شده و در خدمت خبرنگاران عزیز در شهر آبادان باشیم. اوسمار هم علی‌رغم میل باطنی برای حضور در نشست، با توجه به شرایط پیش آمده از رسانه‌های محترم محلی عذرخواهی کرد. به امید خدا فردا بعد از بازی در خدمت اصحاب محترم رسانه خواهیم بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرمربی پرسپولیس در نشست خبری حاضر نشد و به رستوران رفت! دختر سرمربی برزیلی پرسپولیس با لباس سرخپوشان (+عکس)

دیگر خبرها

  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • اتفاقات شائبه برانگیز در لیگ دو
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!