Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:20:25 GMT

اسکان موقت بیش از ۱۰۰۰ نفر سیل زده از روستاهای ملاثانی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۶۶۴

اسکان موقت بیش از ۱۰۰۰ نفر سیل زده از روستاهای ملاثانی

حجت الاسلام یعقوب مرزوقی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از زمان ورود سیل به خوزستان و مشکل ساز شدن آن برای مردم، ساخت و ترمیم سیل بندها به عنوان اولویت کاری این مجموعه با همکاری مردم و سایر دستگاه‌های دولتی قرار گرفت.

وی افزود: همه نیروهای انقلابی و مذهبی را دور هم جمع کردیم تا بتوانیم شرایط را بهتر مدیریت کنیم؛ گروه‌های جهادی، بسیجی، طلاب و مداحان همگی پای کار آمدند و در قالب قرارداد خدمات خود را ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت شهر ملاثانی تصریح کرد: محوریت کار با حوزه علمیه تعیین و یکی از مهم‌ترین اقدامات این بود که همه نیروها را تحت نظر یک قرارگاه جمع کردیم.

مرزوقی پور ادامه داد: کارها در دو محور پیش رفت، یکی جلوگیری از ورود سیلاب به روستاها و شهرها و دیگری نیز تشکیل کارگروه‌های اقدامات بازسازی و امدادرسانی به مردم پس از سیل است.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف این قرارگاه در راستای خدمات رسانی به مردم سیل زده عنوان کرد: اقداماتی انجام شد تا در زمینه کمک هلال احمر برای جابجایی مردم سیل زده نیز فعالیت کنیم.

امام جمعه موقت شهر ملاثانی بیان کرد: متأسفانه برخی از مردم خطرات سیل را جدی نگرفته بودند که در این زمینه نیز اقدامات خوبی صورت دادیم و با بزرگان روستاها صحبت و این خطر را به آنها اعلام کردیم؛ در عین حال امکانات اولیه برای جابه‌جایی و اسکان مردم فراهم شد.

مرزوقی پور یادآور شد: در این قرارگاه مسئول امور خاص داریم که به صورت مستمر از اردوگاه‌ها و کمپ‌ها سرکشی و با شناسایی افراد نیازمند به غذاها و داروهای خاص نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز آنها اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: پزشک عمومی و دکتر متخصص برای بانوان نیز در کنار کارشناسی فرهنگی در این اردوگاه‌ها مستقر شده‌اند.

امام جمعه موقت شهر ملاثانی گفت: همچنین یکی از اقدامات فرهنگی برگزاری تولد برای کودکان در کمپ‌ها است که در تقویت روحیه مردم سیل زده تأثیرگذار بود.

مرزوقی پور تصریح کرد: سیل خیلی از مردم را ناراحت کرد اما خیر و برکت‌های این سیلاب نیز کم نیست امیدوارم با گذشت از این روزها برکت‌های آن نمایان شود.

وی در پایان گفت: بیش از یک هزار نفر از اهالی سیل زده روستاهای شهر ملاثانی اسکان موقت داده شده‌اند اما خیلی‌ها نیز در منازل اقوام خود ساکن شده‌اند و به همه آنها خدمت رسانی می‌شود.

کد خبر 4594946

منبع: مهر

کلیدواژه: اهواز اسکان اضطراری سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست قعرنشین لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی

استقلال ملاثانی تیم قعرنشین لیگ دسته اول فوتبال را در دیداری خارج از خانه شکست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از ساعت 16:15 امروز (سه‌شنبه) در سومین روز از هفته بیست‌وهفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خوشه طلایی میزبان استقلال آبی‌پوش ملاثانی بود که در پایان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

علی فاتح در دقیقه 19 و دانیال مومنی در دقیقه 40 برای میهمان گلزنی کردند تا این تیم با پیروزی زمین بازی را ترک کند.

بعد از پایان این دیدار خوشه طلایی با 15 امتیاز در رده هجدهم و قعر جدول جای دارد و استقلال ملاثانی با 33 امتیاز در جایگاه دوازدهم جای گرفته است.

همچنین  بعد از پایان دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول، خیبرخرم آباد با 61 امتیاز صدرنشین است و چادرملو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • امام جمعه موقت تهران: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود / هیچ‌چیز برای امروز ما، حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود
  • «وعده صادق» عملیات مشروع و به موقع رزمندگان در برابر اسراییل
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان‌ و بلوچستان و امدادرسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • رفع تداخل ۱۰۰۰ پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال
  • شکست قعرنشین لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی