Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@19:54:00 GMT

تلاش آمریکا برای توقف پرواز مستقیم ایران - ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۶۸۴

آمریکا در تلاش است تا پرواز مستقیم تهران- کاراکاس را به بهانه‌های مختلف متوقف کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جی‌سی‌پی‌ای، از روز هشت ماه جاری میلادی شرکت ماهان ایر ایران پرواز مستقیم تهران به کاراکاس را آغاز کرده است. این شرکت هواپیمایی از اکتبر سال 2011 و به بهانه ارائه خدمات به نیروهای ایرانی حاضر در سوریه از سوی امریکا مورد تحریم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امسال هم آلمان و فرانسه شرکت هواپیمایی ماهان را از ورود به فرودگاه‌های خود منع کردند. در ژانویه سال 2019 وزارت خزانه‌داری آ‌مریکا شرکت فارس ایر قشم را نیز که با ماهان همکاری می‌کرد مورد تحریم قرار داد.    رضا جعفرزاده رئیس سازمان هواپیمایی ایران آغاز به کار پرواز مستقیم تهران- کاراکاس را تایید کرده و اعلام کرده است که در نخستین پرواز تعدادی از مقامات وزارت امور خارجه ایران و مقامات شرکت هواپیمایی ماهان برای ادامه اجرای این خط پروازی به کاراکاس سفر کردند. از زمان تشدید بحران سیاسی بین ونزوئلا و آمریکا، ایران از دولت قانونی مادورو حمایت کرده است.    وزیر امور خارجه آمریکا هم از پروازهای مستقیم تهران - کاراکاس به شدت ناخرسند است و خواستار توقف این پروازها شده است. پمپئو می‌گوید که آمریکا در حال همکاری با شرکای منطقه‌ای خود برای متوقف کردن این پروازها است.   منبع: فارس  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ونزوئلا: تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد

رئیس جمهور ونزوئلا حمله تنبیهی ایران علیه اهدافی در اراضی اشغالی را موجه دانست.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، رئیس جمهور ونزوئلا حمله تنبیهی ایران علیه اهدافی در اراضی اشغالی را موجه دانست.

«نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا روز سه شنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا قوانین بین اللملی را نقض و هرج و مرج به پا می کند.

رئیس جمهور ونزوئلا گفت اگر کشور دیگری هم در دنیا به سفارت آمریکا در هر جا حمله کند، آیا آمریکا ساکت می ماند؟ در این صورت آمریکا به آن کشور حمله می کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا نسبت به هر گونه تشدید تنش از جانب نتانیاهو علیه ایران هشدار داد و گفت: اگر رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ به حمله ایران باشد، جنگ جهانی سوم به راه می افتد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور ونزوئلا: تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت
  • از سرگیری پرواز‌های خطوط هوایی قطر به ایران
  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی
  • ضربه شرکت های هواپیمایی بین المللی به رژیم صهیونیستی
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه امام و مهر آباد به حالت عادی
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص رسیدگی به امور مسافران در شرایط غیرمترقبه
  • بازگشت وجه بلیت سفر‌های هوایی لغو شده
  • زمین‌گیرشدن هواپیماهای مسافربری رژیم صهیونیستی