Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@10:53:35 GMT

فرمانده ناجا: طرح «گشت ارشاد» ادامه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۷۲۸

ساعت24- فرمانده نیروی انتظامی گفت: گشت ارشاد همچون گذشته کار خود را انجام می‌دهد و پلیس با قاطعیت با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی درخصوص تمهیدات ناجا در برخورد با ناهنجاری‌ها اظهار داشت: حتما ما با کسانی که مخل نظم و امنیت مردم بوده و با ناهنجاری‌ موجب آزار و اذیت مردم عزیز و خانواده‌ها شوند براساس قانون و با تدبیر برخورد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار اشتری تصریح کرد: پلیس با کسانی‌که هنجارشکنی کنند -در هر حوزه‌ای که باشند- با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در این خصوص که آیا باز هم گشت ارشاد به خیابان‌ها باز میگردد، اعلام کرد: گشت ارشاد سر جای خود هست و توقفی نداشته است؛ انشاءالله مثل گذشته کار خود را ادامه خواهد داد.

فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر نصیری پیش از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت های واحدهای صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحدهای صنفی متخلف برخورد کرده است.

کد خبر 6085587

دیگر خبرها

  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد