Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@11:48:22 GMT

خسارت ۲۰ میلیارد تومانی آب به برق در گلستان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۷۳۸

خسارت ۲۰ میلیارد تومانی آب به برق در گلستان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  محمود رضا حقی فام معاون هماهنگی توزیع توانیرگفت : براساس برآورد اولیه خسارت سیل به تاسیسات برق در کل کشور  ۶۵۸ میلیارد تومان ودر استان گلستان   حدود ۲۰ میلیارد تومان است.

محمود رضا حقی فام  گفت:تا کنون در استان هیچ مشکلی در خصوص برق رسانی نداریم واز همان ابتدای کار نیرو‌های ما در میدان بودند و توانستند مشکل قطع برق در مناطق سیل زده را حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: البته برخی از مناطق سیل زده  به دلیل ایمنی مردم   برقشان قطع می‌ شد که اکنون تمام نقاط استان دارای برق است .
وی گفت : فقط هنوز تاسیسات برق مانند ترانسفورماتور‌ها، تابلو و پایه‌های برق در آب هستند و میزان خسارت آن‌ها با فروکش کردن آب مشخص می‌شود.   حقی فام  افزود : توانیر و مجموعه صنعت برق پشتیبان کامل مردم از شروع بحران بودند و تا زمان برگشت زندگی به حالت عادی ادامه دارد.
انتهای پیام /گ   خسارتهای میلیاردی سیل به تاسیسات برق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توانیر سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است

حسین اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به اهمیت تأمین پایدار آب شرب مردم اشاره و اظهار کرد: برای اینکه منابع آبی به درستی میان متقاضیان توزیع شود یکی از راهکارهای مؤثری که در دستور کار قرار گرفته، استفاده از تکنولوژی‌های نوین از قبیل تله متری است.

وی با بیان اینکه علاوه بر شهر اصفهان دیگر شهرها و روستاهای استان نیز از سیستم تله متری در جهت توزیع عادلانه آب استفاده می‌کنند، ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۶۷ درصد تأسیسات آب شهرها و ۸ درصد تأسیسات آب روستاها در سطح استان مجهز به سیستم تله متری هستند، این درحالی است که در سال جاری تلاش می‌کنیم تأسیسات بیشتری در سطح استان از سیستم تله متری بهره مند شوند.

اکبریان با بیان اینکه در سال گذشته توانستیم با مانیتورینگ و کنترل تأسیسات آب به صورت لحظه به لحظه آب شرب را به صورت عادلانه توزیع کنیم اعلام کرد: آبفای استان اصفهان علاوه بر مانیتورینگ تأسیسات آب در نقاط شهری، کنترل و پایش لحظه به لحظه تأسیسات آب در روستاها را نیز در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به تجهیز تأسیسات آب روستاها به سیستم تله متری گفت: بهره‌مندی تأسیسات آبرسانی روستاهای استان به سیستم تله متری و تله کنترل نه تنها توزیع عادلانه آب با فشار یکسان را در روستاها به همراه دارد، بلکه از هدر رفت آب نیز در روستاها جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان افزود: در حال حاضر تأسیسات آب بسیاری از نقاط استان شامل مخازن آب، ایستگاه‌های پمپاژ، چاه‌ها، شیرهای فشار شکن، خطوط اصلی انتقال، شبکه توزیع آب، تصفیه‌خانه‌های آب و آب‌شیرین‌کن‌ها به وسیله سیستم تله‌متری و تله کنترل مورد پایش و ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه تنظیم فشار یکنواخت شبکه آب که عامل بسیار مهمی در توزیع عادلانه محسوب می‌شود تنها یکی از مزیت‌های سیستم تله متری در تأسیسات به شمار می‌آید، خاطرنشان ساخت: کاهش استهلاک تجهیزات و تأسیسات، جلوگیری از سر ریز مخازن، افزایش عمر تأسیسات، بالانس شبکه توزیع و هدر رفت آب از دیگر مزیت‌های تجهیز تأسیسات آب به سیستم تله‌متری است.

اکبریان دسترسی پایدار همه مردم در شهرها و روستاها به آب شرب را ضروری دانست و اظهار داشت: آبفای استان اصفهان برای تحقق چنین امری از همه عواملی که در این فرایند مؤثر هستند به نحو مطلوب بهره‌مند می‌شود که در این راستا می‌توان به استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا همچون هوشمند سازی شبکه توزیع، مانیتورینگ انرژی، دیسپاچینگ تله متری و پایش فشار شبکه اشاره کرد.

کد خبر 6086563

دیگر خبرها

  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
  • اظهارنظر گروسی درباره هسته‌ای شدن ایران/ به تهران می‌روم
  • گروسی: به زودی به ایران سفر می‌کنم
  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • بهره مندی ۱۱۰۰ میلیارد تومانی گلستانی ها از طرح فجرانه
  • برای نابودی تاسیسات هسته‌ای ایران نماز بخوانید!
  • خسارت بيش از ۹۵ ميليارد تومانی سيل به شبكه توزيع برق / تنها برق سه روستا ناپایدار است