Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، آیت‌الله سیداحمد علم الهدی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته حرم رضوی با ذکر این موضوع که در هر سالی که می‌گذرد و هر نیمه شعبانی که می‌آید در حقیقت یک فراز دیگری از مساله ظهور برای ما باز می‌شود، گفت: خدا سایه پربرکت رهبر انقلاب را بر سر ما مستدام بدارد که در بیانیه‌ای که به مناسبت گام دوم انقلاب منتشر نمودند، بعد دیگری از مساله فرج را برای ما گشودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی ادامه داد: ظهور امام زمان یک حادثه نیست اما دشمنان می‌خواهند اینگونه وانمود کنند که ما منتظر یک اتفاق هستیم. ما منتظر حادثه نیستیم که برای بیست سال یا هزار سال دیگر می‌خواهد اتفاق بیفتد.

وی افزود: ظهور امام زمان حادثه نیست که اگر حادثه بود تا الان اتفاق افتاده بود. ظهور یک فرآیند است که به ظهور جسمانی تمام می‌شود.

نماینده ولی‌ فقیه در استان خراسان رضوی گفت: این واقعیت را رهبری در بیانیه گام دوم برای ما روشن کرده‌اند. ایشان ۵ مرحله برای این فرآیند مشخص فرموده‌اند که مرحله اول انقلاب اسلامی است که بحمدالله رخ داد و به پیروزی رسید.  مرحله دوم نیز نظام اسلامی است که تشکیل شده است.

آیت‌الله علم‌الهدی در تشریح مراحل بعدی فرآیند ظهور گفت: مرحله سوم این فرآیند دولت اسلامی و مرحله چهارم جامعه اسلامی است که رسالت ما برای ۴۰ سال دوم انقلاب همین دو مرحله است. در ۴۰ سال اول انقلاب به پیروزی رسید و ما از آن نگهداری کردیم. در ۴۰ سال دوم دولت اسلامی است که آن را هم ما باید تشکیل دهیم.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی را هم ما باید تشکیل دهیم. جامعه اسلامی نمونه جوامع موجود در جهان نیست و این جوامع اصلا انسانی نیستند. این جوامع، جوامع درندگی، دزدی و پاره‌پاره کردن آدم است.

خطیب جمعه مشهد با تاکید بر این موضوع که در این جهت قدم‌هایی برداشته شده است،‌گفت: حادثه سیل آمد و پیشاپیش همه مردم، این جوان‌ها بودند که حرکت می‌کردند. رهبری چند ماه قبل از سیل به جوانان گفتند جلودار انقلاب جوانان هستند و سیل آمد و ما جریان شکل‌گیری جامعه اسلامی را دیدیم.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حرم رضوی مشهد سیداحمد علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی مهر «زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر امروز پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد خبر 6064383 سيد اسد رجبی

دیگر خبرها

  • ما نسلی بی نظیر اما در حال پایان هستیم
  • جنگ انتخاباتی در اردوگاه اصولگرایان به روایت رسانه دولت /جریان های نوظهور اصولگرا را چه کسانی لیدری کردند؟
  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است
  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • پیگیری های نظام پزشکی در حادثه فوت متخصص قلب
  • تحویل سرخ سال ۶۷ روی جاده ام‌القصر/ مصداق «احسن الاحال» را در سیمای رزمندگان می‌دیدیم
  • دلیل بیشتر مشکلات اصفهان نبود جریان دائمی آب در زاینده‌رود است
  • خلاصه بازی ترکمنستان ۰ - ۱ ایران + ویدئو
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری