Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@13:10:53 GMT

چرا شفر روی ماندن صیادمنش تاکید می کند؟

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۷۷۲

هر چه به پایان فصل نزدیک می شویم شایعات نقل و انتقالاتی بیشتر می شود و این مود در مورد اللهیار صیادمنش 18 ساله پر رنگ تر می شود.
مدت ها است که شایعه انتقال اللهیار صیادمنش به فنرباغچه ترکیه مطرح شده ولی مسابقات حساس استقلال در لیگ و آسیا این موضوع را کمرنگ کرد اما دوباره بعد از بازی استقلال و ماشین سازی شایعه انتقال و فروش صیادمنش به باشگاه فنرباغچه ترکیه پررنگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شایعه وقتی جدی می شود که وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی در مورد صیادمنش که به او لقب الماس استقلال را داده مدعی شد:بازیکنانی مانند اللهیار صیادمنش که مثل الماس برای ماست باید بمانند برای قدم‌های بعدی‌. باور کنید که اگر راجع به بازیکنی با این خصوصیات در اروپا بشنوید، قیمتش حدود یک میلیون دلار است و در سال‌های آینده ۵-۶ میلیون دلار می‌شود. او باید بماند که قدم های بعدی را خوب بردارد.
سوال اینجا است آیا شفر چیزی در مورد شایعه انتقال صیادمنش می دادند که روی ماندن این بازیکن جوان تاکید دارد؟در این بین حتی شایعاتی مطرح شده که استقلالی ها از فروش صیادمنش به فنرباغچه قصد دارند پول رضایتنامه پاتوسی و ایسما را تهیه کنند اما همه اینها تا زمانی که مسئولان باشگاه برای ماندن این بازیکن «خبر رسمی» به هواداران این تیم اعلام نکنند همچنان در حد شایعه باقی خواهد ماند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترکیه استقلال بازی دلار پول استقلال بازی شفر صیادمنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از اتفاقات عجیب این هفته‌های استقلال، نیمکت‌نشینی رافائل سیلواست. مدافع برزیلی که یک دوره جدا شده بود، از نیم‌فصل دوباره به جمع آبی‌ها پیوست و اتفاقا از نظر فنی هم به تیم کمک کرد. با این حال از یک جا به بعد به شکلی عجیب شاهد نیمکت‌نشینی او در این تیم بودیم. طبیعتا نیمکت‌نشینی ناگهانی بازیکنی که از نظر فنی نوسان زیادی هم نداشته، عجیب است.

در همین راستا حدس زده می‌شود یکی از دلایل تصمیم اخیر نکونام، تمجیدهای علی خطیر از سیلوا بوده باشد. مدیرعامل استقلال به تازگی از اینکه او را با وجود پرونده قدیمی به ایران کشانده به‌عنوان یک دستاورد یاد کرده بود و حالا می‌گویند نکونام که با خطیر اختلاف دارد به همین دلیل سیلوا را نیمکت‌نشین کرده است. یعنی لجبازی در این حد؟ کاش این یکی واقعا درست نباشد.

کد خبر 844820 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!
  • شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال
  • آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین