Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@05:58:38 GMT

عاشقی دردسری بود نمی‌دانستم با صدای صابر خراسانی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۸۱۶

عاشقی دردسری بود نمی‌دانستم با صدای صابر خراسانی

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- در این ویدئو، نماهنگ زیبای "تب هجران "را در فراق امام زمان (عج) با صدای صابر خراسانی مشاهده می‌کنید

به گزارش گروه چند رسانه‌ای خبرگزاری میزان، شعر خوانی صابر خراسانی در فراق امام زمان (عج) را مشاهده می‌کنید. عاشقی دردسری بود نمی‌دانستم/ حاصلش خون جگری بود نمی‌دانستیم/ پرگرفتیم، ولی باز به دام افتادیم/ شرط، بی بال و پری بود نمی‌دانستیم/ آسمان از تو خبر داشت، ولی ما از تو/ سهممان بی خبری بود نمی‌دانستیم/ آب و جاروی در خانه ما شاهد بود/ از تو بر ما گذری بود نمی‌دانستیم/ این‌همه چشم به راهی نگرانم کرده/ عاشقی دردسری بود نمی‌دانستیم/ تا ظهورت چقدر فاصله داریم آقا؟/ آه از جمعه‌ی بی تو گله داریم آقا/ رفته بودی که بیایی چقدر طول کشید؟/ عرض کردیم نبودی و سحر طول کشید/ ما برای خودمان اینهمه گفتیم بیا؟/ نذر کردیم به پای تو بیفتیم بیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی      

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صابر خراسانی امام زمان شعر خوانی حضرت مهدی ظهور امام زمان دانلود فیلم دانلود نماهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی  با بیان این که مهمترین علت پیشرفت جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا کنون  فعالیت جهادگران بوده است، گفت: این خدمات در ۲ دهه نخست انقلاب توسط جهادگران جهاد سازندگی و پس از آن نیز با حضور جوانان گروه های جهادی بسیج سازندگی در اقصی نقاط کشور و به ویژه مناطق محروم به مردم ارائه شده است.
محمد روحانی افزود: در سالی که توسط رهبر انقلاب اسلامی با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته نیز جهادگران با خدمت بی منت و با مشارکت خود مردم، مسیر خود را در خدمت‌رسانی ادامه می‌دهند و قدرت، عزت و افتخار ما، بسیجیان مخلص و گروه‌های جهادی هستند که باید قدردان خدمات آنها باشیم.
روحانی گفت: قرارگاه جهادی نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ استان خراسان رضوی نیز با حضور ۱۵۷۲ گروه جهادی در قالب ۷۸۶۰ جهادگر، خدمت‌رسانی به مردم را در دستور کار قرار داد که این خدمات در عرصه های عمرانی، خدمت مومنانه، جمع آوری کمک‌های مردمی پس از جاری‌شدن سیل در سیستان و بلوچستان، خدمات رسانه‌ای و اقتصاد مقاومتی و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم غزه اجرا شد.
وی افزود: از جمله این خدمات، اجرای ۲۰۲ طرح عمرانی، تهیه ۲۵ هزار سبد معیشتی برای نیازمندان، ارائه بیش از ۶۶۴ هزار پرس غذای گرم برای بیش از ۱۶۰ هزار نفر از خدمات‌گیرندگان و توزیع ۳ هزار دست پوشاک در روز عید سعید فطر برای نیازمندان بوده است.

دیگر خبرها

  • حزب الله با پهپادهای انتحاری رژیم صهیونیستی را به آتش کشید
  • صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • نخستین پرواز زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • آغاز اعزام زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد پس از ۹ سال وقفه
  • سالمندی، ژاپن را به دردسری عجیب انداخت
  • صدای شکسته شدن استخوان به گوش می‌رسد | ما می‌دانستیم سفره مردم کوچک شده!
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • پدیده کشتی آمریکا:تماشای کشتی تیلور برای من نعمت بود