Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@10:28:41 GMT

برف ارتفاعات تالش را سفیدپوش کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۸۱۷

برف ارتفاعات تالش را سفیدپوش کرد

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تالش گفت : بارش برف در ارتفاعات کوهستانی تالش از ساعت ۴ بامداد صبح امروز آغاز شده است و همچنان ادامه دارد .

غلامحسین بخت شاهی ارتفاع برف در محور اسالم به خلخال را ۱۵ سانتی متر اعلام کرد و از رانندگانی که در محور اسالم به خلخال تردد می کنند خواست به زنجیر چرخ و دیگر وسایل گرمایشی مجهز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش برف راهداری و حمل و نقل جاده برنا برف تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش

ایسنا/گیلان دو باب خانه بهداشت به مناسبت هفته ملی سلامت در شهرستان تالش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه و در هفته ملی سلامت دو باب خانه بهداشت در روستای مسجد قاباقی چوبر و روستای کوهستانی بره پشت و تنکاب افتتاح شد.

ایرج موذن، فرماندار شهرستان تالش در حاشیه این افتتاح درباره جزئیات این طرح اظهار کرد: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

موذن افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوارهای تحت پوشش این مناطق ارائه می‌شود.

همچنین سعید رستمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش ضمن تأکید بر لزوم بهره مندی آحاد جامعه از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و باکیفیت، اظهار کرد: امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش افزود: یک روز در هفته، پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • فیروزکوه سفیدپوش شد
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال