Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@16:03:27 GMT

راهکار‌هایی که آرامش را به شما هدیه می‌دهند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۸۲۱

راهکار‌هایی که آرامش را به شما هدیه می‌دهند

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ هر روز که شما از خواب بر می خیزید از ابتدای صبح تا پایان روز به حجم زیادی از تشویق ها و دغدغه های فکری روبه رو می شوید و مدام در تلاش هستید تا به سرعت به همه کارهایتان برسید و این فکرها و دل مشغولی ها آرامش را از شما می گیرد.

ما به شما ترفندهایی آموزش می دهیم که  آرامش را به ذهن و روح شما هدیه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفس عمیق بکشید

نفس کشیدن یکی از ترفندهایی است که به کمک آن می توانید در پر استرس ترین شرایط آرام شوید، اغلب افراد در شرایط پر استرس و زمانی که دل مشغولی دارند از ذهن و روح خود غافل می شوند اما با نفس های عمیق و آرام می توانید آرامش را به خود هدیه دهید.

تمرینات تنفسی یک راه عالی برای از بین بردن استرس است و اگر احساس می کنید بیش از حد نگرانی دارید برای لحظه ای از محیطی  شرایطی که دارید دور شوید و چند نفس عمیق بکشیدد و کمی ذهن خود را خالی کنید و با آرامش به کارتان ادامه دهید.

اعتماد به نفستان را بالا ببرید

هر روز کمی از وقت خود را برای تنفس عمیق و تمرکز صرف کنید و تلاش کنید با امید بخشی و بالا بردن اعتماد به کمتر دچار استرس و اضطراب شوید چرا که بالا بردن اعتماد به نفس به شما کمک می کند در شرایط سخت ایستادگی کنید و با شجاعت پیش روید و کمتر دچار استرس و اضطراب شوید و می توانید اعتماد به نفس خود را از طریق تنفس و مدیتیشن کنترل کنید.

در حال زندگی کنید

 بسیاری از افراد مدام به فکر رویدادهای گذشته یا آرزوهای آینده خود هستند و این مسائل موجب استرس و اضطراب می شوند و برای همین باید در حال زندگی کنید و اگر فکر و خیال به مشکلات گذشته و اتفاقات آینده ذهن و ذوح شما را درگیر می کند و آرامشتان را به هم می زند سعی کتنید به این مسائل کمتر فکر کنید تا استرس و اضطراب نگرید.

به دیگران مهر بورزید

روابط خانوادگی خود را تقویت کنید و عشق و محبت به دوستان و آشنایان می تواند آرامش شما را زیاد و استرستان را کم کند. مهربانی و عشق به دیگران داشته باشید.

افکار مثبت داشته باشید

افکار مثبت داشته باشید چرا که افکار منفی ذهن و روح شما را درگیر و آرامشتان را کم می کند اگر به دنبال آرامش روحی و شادی و نشاط هستید به موضوعات مثبت فکر کنید و افکار منفی را از خود دور کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پتانسیل‌های گردشگری آبی و توسعه آن در استان یزد 


 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد، در نشست کارگروه گردشگری شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد گزارش نهایی طرح پژوهشی با عنوان ارائه راهکار‌های مناسب (فنی-اقتصادی) جهت توسعه گردشگری آب توسط مجری طرح از اعضاء هیات علمی دانشگاه یزد، ارائه شد. 
 
در این نشست گزارش نهایی طرح تحقیقاتی "ارائه راهکار‌های مناسب (فنی-اقتصادی) جهت توسعه گردشگری آب" توسط مجری طرح ارائه گردید و ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص راهکار‌های پیشنهادی توسط مجری طرح و لحاظ کردن نقطه نظرات ناظرین و توجه به شیوه‌نامه گردشگری آبی، کلیات گزارش نهایی طرح مورد تصویب اعضاء حاضر در جلسه قرار گرفت. 


شایان ذکر است طرح مذکور، به شناسایی پتانسیل‌ها و توسعه گردشگری آبی در استان یزد، به ویژه ظرفیت‌های گردشگری آبی محدوده سد هرات، پرداخته و چالش‌ها و نقاط قوت موقعیت مکانی سد هرات جهت توسعه گردشگری آبی در این منطقه را مورد بررسی قرار داده است

دیگر خبرها

  • انحلال آنروا بحران انسانی در غزه را عمیق‌تر و قحطی را تسریع می‌کند
  • برد ناپلئونی زردها در دربی اصفهان/خواب عمیق ربیعی برای پیروزی
  • یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب
  • ورزش می‌تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند‌
  • شناسایی پتانسیل‌های گردشگری آبی و توسعه آن در استان یزد 
  • ورزش می تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • چرا سر نماز حواسمان پرت می شود؟
  • تاثیرات گوش دادن به موسیقی شاد بر روح و روان انسان
  • جرم گیری و رسوب زدایی عمیق لباسشویی؛ یک روش ساده و کاربردی (فیلم)