Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: چرا نگرانید که تحریم باشد و تشدید شود؛ به جهنم که تشدید شود. مگر شما خدا ندارید. مگر خداوند کم داده است. مگر قرآن نمی‌خوانید؟ شما کی هستید؟ این فرانسه و آن آمریکا خودشان دچار چالش هستند.

وی ادامه داد: هرکس در این درگه مقرب‌تر است جام بلا بیش‌ترش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند امتحان می‌کند. سردار سلیمانی می‌گفت: هروقت فشار‌ها بیش‌تر می‌شود امید ما برای زایش بیش‌تر می‌شود. مثل درد زایمان است، به ناله در می‌آورد، اما امید زایش هست. خداوند با فشار‌های بین‌المللی می‌خواهد امتحانتان کند. آنچه که برای ملت ما در این حوادث پیش می‌آید کارنامه درخشانی برای مردم ما است که در طول انقلاب وجود داشته است.

صدیقی گفت: یک روز نبوده که جبهه‌ای نباشیم. هنوز خون جوانان ما خشک نشده بود خداوند جبهه مدافع حرم را پیش آورد. اگر این جبهه خارج از مرز‌های ما باشد هم ما می‌توانیم فعال باشیم و خودمان را بیمه کنیم و اقتدار و نفوذ امریکا را لگد مال کنیم و از این به بعد هم خواهیم کرد.

ادامه دارد...

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خطیب نمازجمعه تهران نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت فشار آب در شبکه شهری کنارک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، کمبود و قطعی آب پس از برقراری آب در شبکه شهری کنارک بخاطر بروز سیل مشکل اصلی این روز‌های مردم منطقه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • شکست آمریکا در صحرای طبس تحقق وعده‌های خداوند است
  • حجت الاسلام علم الهدی: بشارت خداوند به استقامت کنندگان در راه حق
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • فال ابجد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افت فشار آب در شبکه شهری کنارک
  • وقتی معجزه خداوند، مداخله نظامی آمریکا را شکست داد
  • انسان به ذکر، یادآوری و توجه نیازمند است