Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، محمد اسلامی در نوزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلغارستان، فضای حاکم بر اجلاس را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در ملاقات با مقامات عالی‌رتبه بلغاری سطح مشارکت و برنامه‌های میزبانی آنان بسیار هدفمند، مطلوب و سازنده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستاوردهای نوزدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و بلغارستان، تقویت اراده مثبت یک عضو اتحادیه اروپا برای همکاری‌های اقتصادی با ایران، با هدف متوازن کردن سیاست خارجی در عرصه روابط بین‌المللی را از دستاوردهای سفرش به بلغارستان برشمرد و افزود: برگزاری نشست مشترک بخش خصوصی، ناظر بر حمایت دولت‌ها از توسعه همکاری‌های تجاری بخش خصوصی، نشست روابط اقتصادی با یک عضو اتحادیه اروپا، تنظیم برنامه توسعه همکاری‌های اقتصادی با بلغارستان برای آینده در حوزه‌های مهم اقتصادی و تجاری، صنعتی، حمل و نقل، گردشگری، ارتباطات، انرژی، بانکی و سرمایه گذاری و صدور خدمات فنی و مهندسی از دیگر دستاوردهای این سفر بود.

وزیر راه و شهرسازی به امضای تفاهم نامه در جریان این سفر اشاره کرد و اظهار داشت: یادداشت تفاهم نامه‌هایی در زمینه همکاری‌های بندری و دریایی، پستی، اتاق بازرگانی، هواشناسی، استاندارد، اقتصادی و سند جامع اجلاس بین هیأت ایرانی و بلغاری برای تقویت همکاری دوجانبه امضا شد.

گفتنی است: نوزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلغارستان با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و هیأت همراه، ۲۸ و ۲۹ فروردین در صوفیا، پایتخت بلغارستان برگزار شد و وزیر راه و شهرسازی با نخست وزیر، وزیر اقتصاد و دیگر مسئولان عالی‌رتبه این کشور در نشست‌های جداگانه دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: تفاهم نامه محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی بلغارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری گفت: جمهوری اسلامی تحت هیچ شرایطی از «حق مکتسبه» خود در میدان مشترک گازی آرش عقب‌نشینی نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، محمد دهقان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ویراستی، نوشت:

«جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی از «حق مکتسبه» خود در میدان مشترک گازی آرش عقب‌نشینی نخواهد کرد. هرچند ما معتقد به حل‌وفصل موضوع در قالب گفت‌وگوی دوجانبه با کشور کویت در مورد میدان هستیم اما به هیچوجه به آن کشور و یا کشور دیگری اجازه اقدام خلاف موازین حقوقی بین‌المللی در برداشت یک‌جانبه و بدون لحاظ منافع کشورمان از این میدان مشترک را نخواهیم داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده است
  • زبان فارسی میراث مشترک ایران و افغانستان
  • رایزن فرهنگی ایران: زبان فارسی میراث مشترک با افغانستان است
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • بدون توجه به فرهنگ امکان پیشرفت وجود ندارد/ رونمایی از سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات
  • جمهوری آذربایجان آمادگی دارد تا دیپلمات‌های خود را به ایران اعزام کند
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو