Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@09:15:36 GMT

‌اعلام وضعیت فوق‌العاده در آبادان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۹۸۳

‌اعلام وضعیت فوق‌العاده در آبادان

فرماندار آبادان گفت: به‌دلیل مد غیر‌طبیعی و بالا رفتن رودخانه اروندرود وضعیت را در آبادان فوق العاده اعلام می‌کنم. ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، زین‌العابدین موسوی امروز درجمع خبرنگاران اظهار داشت: از امروز به‌دلیل مد غیر‌طبیعی و بالا رفتن رودخانه اروند رود وضعیت را فوق العاده اعلام می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با‌ اشاره به نهرهایی که از رودخانه منشعب می‌شوند، عنوان‌کرد: دهانه نهرهایی که اطراف آنها خانه وجود دارد بسته می شود.

جدیدترین وضعیت محورهای مواصلاتی خوزستان؛ محور اهواز ـ آبادان ‌‌مسدود است/جاده 21 ‌روستا بسته شدسرلشکر سلیمانی پای حرف دل سیل‌زدگان آبادانی نشست؛ بازدید از روند ترمیم جاده آبادان ــ ماهشهر‌ساخت پل موقت لوله‌ای در ابتدای جاده اهواز - آبادان + فیلم

فرماندار ویژه آبادان بیان کرد: مردم عزیز ما که در کنار و بستر رودخانه‌های اروند و بهمنشیر حضور دارند هوشیار باشند چراکه ممکن است مد اکبر تکرار شود.

موسوی اظهار کرد: جلسه شورای مدیریت بحران در بخشداری اروند کنار تا ساعتی دیگر تشکیل و موارد لازم در آن بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان

 طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۰ صبح امروز، چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در شهر خرمشهر با شاخص ۱۰۳ و هندیجان ۱۱۳ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس این گزارش وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، اهواز، سوسنگرد، شادگان، شوش، کارون، ماهشهر و مسجدسلیمان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.

همچنین وضعیت هوای ایذه، بهبهان، حمیدیه، دزفول، رامهرمز و شوشتر با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

استان خوزستان ۲۵ ایستگاه پایش کیفی هوا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • رشد نم هوا در اروند
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته و بامداد امروز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین / ۳۲ محور مسدود است
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز