Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:52:52 GMT

اعتماد به جوانان از عوامل پیشرفت در جامعه محسوب می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۵۹۸۶

اعتماد به جوانان از عوامل پیشرفت در جامعه محسوب می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مختار کرمی صبح امروز در جشن گرامیداشت روز جوان در شهرستان قروه ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا مبنی بر تروریست دانستن سپاه پاسداران، اظهار داشت: تربیت جوانان مؤمن، انقلابی و متدین یکی از وظایفی است که همه باید نسبت به آن حساس باشند.

به گفته وی در هر جایی که جوانان ورود کرده اند، بهترین نتیجه حاصل شده لذا نیاز است بیشتر از جوانان در امور مختلف بهره گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی با بیان اینکه مدیریت انقلاب در اوایل دست جوانان بود، افزود: باید اعتماد به جوانان افزایش یافته و کارها به آنان سپرده شود و بدانیم که این خواسته رهبری است.

وی به حضور جوانان برای کمک رسانی در مناطق سیل زده اشاره کرد و این همدلی را یکی از خصلت‌های بارز حضرت علی اکبر (ع) دانست و گفت: مطابق قرآن اخلاق نیکوی پیامبر در حضرت علی اکبر دیده می‌شد لذا هرکسی وظیفه دارد تا خود را شبیه رسول خدا کرده و در راه رسیدن به خلق نبوی تلاش کند.

کد خبر 4594695

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی کردستان جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۵۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی فرصتی مهم در توسعه و پیشرفت است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر دوشنبه در نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی و علوم داده در دانشگاه خلیج فارس بوشهر، تحولات تاریخ انسان در ابعاد گوناگون را برشمرد و افزود: تحولات و پیشرفت بشر همواره با علم و دانش توأم بوده و فناوری در توسعه جامعه امری مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر آینده جهان را آینده فوق‌العاده علمی دانست و تأکید کرد: نقش هوش مصنوعی در مدیریت علمی نظم نوین آینده جهان بسیار مهم و اثربخش است.

وی با بیان اینکه هوش مصنوعی یک فرصت مهم در توسعه و پیشرفت در همه ابعاد است، افزود: پایه مهم هوش مصنوعی، داده است که توجه به این مهم در مراکز علمی و پژوهشی امری مهم و اجتناب‌ناپذیر است.

وی اضافه کرد: باید مدیریت علمی در جامعه بر اساس هوش مصنوعی پایه‌گذاری شود.

کد خبر 6085765

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • اعتماد به نیروهای داخلی؛ پیامد مهم اجرای طرح ملی ایران قوی
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • تهدیدی به نام سندروم «ددی ایشو»!
  • عوامل محیط زیستی، دلیل ۲۵ درصد مرگ و میر‌ها
  • هوش مصنوعی فرصتی مهم در توسعه و پیشرفت است