Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@22:15:28 GMT

عامل احتمالی آتش‌سوزی نوتردام

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۰۳۰

یکی از مقامات که نامش فاش نشد گفت که محققان هنوز اجازه حضور در این بنا را بنابر دلایل امنیتی نمی‌دهند و به دلیل احتمال فروپاشی، بخش‌هایی از دیوار با تخته‌های چوب نگه داشته شده است.

همچنین دادستانی پاریس اعلام کرده که تحقیقات درباره عامل آتش‌سوزی ادامه دارد و روز پنجشنبه با حدود 40 نفر در این زمینه گفت‌وگو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقامات فرانسه هم از اقدامات آتش‌نشانان مبنی بر فعالیت چند ساعته برای مهار آتش‌سوزی و جلوگیری از آسیب رسیدن به بقیه ساختمان تقدیر کردند.

کلیسای نوتردام که آغاز ساخت آن به سال ۱۱۶۳ میلادی باز می‌گردد، در جریان جنگ‌های جهانی نیز از آسیب مصون مانده بود، عصر روز دوشنبه دچار آتش‌سوزی شد. مقام‌های فرانسوی اعلام کردند که آتش، گنبد، سقف و دستکم یکی از پنجره‌های بزرگ کلیسا را به کلی نابود کرده اما آثار تاریخی و هنری موجود در این ساختمان پیش از سرایت آتش به محل نگهداری آن‌ها، از کلیسا خارج شد.

این کلیسا از نمادهای اصلی پایتخت فرانسه به شمار می‌آید و به همین دلیل آتش‌سوزی در این ساختمان واکنش‌های گسترده‌ای در جهان داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرانسه کلیسا آثار تاریخی پایتخت جهان آتش سوزی فرانسه نوتردام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، بنا بر این گزارش، پلیس فرانسه روز جمعه ۳۱ فروردین اطراف ساختمان کنسولگری ایران در پاریس را که در آن مردی تهدید به منفجر کردن خود می‌کرد، محاصره کرده است. پلیس فرانسه اعلام کرد که در صحنه حضور دارند و از مردم خواسته است از نزدیک شدن به صحنه حادثه خودداری کنند.

بیشتر بخوانید ماجرای شنیده شدن صدای شدید در اصفهان / فرمانده‌کل ارتش: انفجار مربوط به تیراندازی پدافند به شئ مشکوکی بوده

همزمان با ترتیبات امنیتی در اطراف ساختمان کنسولگری ایران در پاریس پلیس فرانسه از توقف حرکت مترو و اتوبوس در ایستگاه های منتهی به ساختمان کنسولگری ایران در پاریس خبر داده است.

برخی منابع خبری همچون دیلی میل مدعی شده‌اند که این فرد به همراه چند ماده انفجاری در ساختمان کنسولگری ایران حضور دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1227667 برچسب‌ها فرانسه

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • نخستین عکس از عامل تهدید کنسولگری ایران در پاریس
  • عامل تهدید کننده کنسولگری ایران در پاریس دچار اختلال روانی بود + جزئیات حادثه
  • (ویدئو) عامل تهدید سفارت ایران در پاریس بازداشت شد
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس +فیلم
  • حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس/ بازداشت عامل حادثه
  • وقوع حادثه امنیتی در مقابل سفارت ایران در پاریس / عامل ناامنی دستگیر شد
  • ادعای آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا کذب است