Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:39:50 GMT

بیمارستان صحرایی به همت عراق در شادگان خوزستان برپا شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۰۵۸

بیمارستان صحرایی به همت عراق در شادگان خوزستان برپا شد

آبادان - ایرنا - بیمارستان صحرایی به همت کشور عراق برای خدمات رسانی به سیل زدگان شادگان در این شهرستان برپا شد.

رییس ستاد عتبات عالیات شهرستان آبادان روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: این بیمارستان با همکاری مرکز بهداری استان بصره برای کمک رسانی به سیل زدگان بر پا شده است.
مکی یازعی افزود:بیمارستان صحرایی عراق دارای تخصص های داخلی، اطفال، زنان ، چشم، گوش و حلق و بینی ، طب اورژانس و پزشک عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: 12 آمبولانس از عراق نیز برای کمک رسانی و خدمات دهی به سیل زدگان در استان خوزستان مستقر هستند.
شهرستان شادگان در جنوب خوزستان واقع است.
به گزارش ایرنا سیلاب ناشی از طغیان رودخانه کارون موجب آب گرفتگی برخی شهرها و روستاهای پایین دست این رودخانه در خوزستان شده است.
طغیان رودخانه های کرخه ، دز و کارون تاکنون سبب آبگرفتگی بیش از 270 روستا و بیش از یکصد هزار هکتار از زمین های کشاورزی در خوزستان شده و حدود 400 هزار نفر در معرض خطرات ناشی از این سیلاب قرار گرفتند.
7104/6068/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شادگان سيل خوزستان بيمارستان صحرايي عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌هایی برای پیشگیری از غرق شدگی +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، غرق شدگی یکی از حوادثی است که هر سال با گرم شدن هوا در استان‌های ساحلی ازجمله خوزستان اتفاق می‌افتد.

امید جشان زاده، رئیس هیات نجات غریق و غواصی خوزستان با اشاره به کاهش ۷۵ درصدی حوادث غرق شدگی در استان در تعطیلات نوروزی امسال با اجرای گشت پیشگیری از غرق شدگی در ۳۲ نقطه از سواحل استان، گفت: به کسانیکه به فنون شنا مهارت ندارند، توصیه می‌شود از شناکردن در رودخانه‌ها و آب‌های آزاد خودداری کنند.

وی افزود: درصورتیکه قصد تفریح آبی در رودخانه‌های استان را دارید، این محل‌ها را در روز‌های تعطیل و پایان هفته و در محدوده‌هایی که ناجیان غریق حضور دارند، انتخاب کنید و در طول هفته که ناجیان حضور ندارند یا با وضعیت آب آشنایی ندارید، از شناکردن خودداری کنید.

جشان زاده با بیان اینکه خوزستان بیشترین آمار غرق شدگی منجر به فوت در سطح کشور را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: بطور میانگین سالانه ۱۱۵ نفر در رودخانه‌ها و آب‌های آزاد استان غرق می‌شوند و جان خود را از دست می‌دهند، بنابراین توصیه می‌شود به هم استانی ها، فرزندان و اطرافیان هشدار دهید که برای شناکردن در رودخانه‌ها و آب‌های آزاد به نکات ایمنی توجه کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسناد مالکیت ۵ تالاب استان خوزستان صادر شد
  • صدور اسناد مالکیت پنج تالاب و ۲ رودخانه خوزستان
  • آغاز برداشت گندم از مزارع شادگان
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع شادگان  
  • انجام ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از غرق شدگی +فیلم
  • رقابت بیش از یکهزار داوطلب شادگانی در مرحله اول آزمون سراسری
  • نمایشگاه طرح صدرا در بویین زهرا برپا می‌شود