Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-23@21:19:00 GMT

عقب‌نشینی بورس‌های جهانی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۱۷۱

عقب‌نشینی بورس‌های جهانی

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تعطیلات عید پاک که تا روز دوشنبه هفته آینده در اروپا ادامه خواهد داشت باعث شد تا حجم معاملات در بورس‌های اروپایی چندان پر حجم نباشد. در انگلیس شاخص فوتسی ۱۰۰ با ۰.۱ درصد کاهش به ۷۴۶۰ واحد رسید و شاخص دکس بور فرانکفورت با ۰.۵ درصد افزایش به ۱۲ هزار و ۲۰۸ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کک ۴۰ فرانسه نیز با افزایش ۰.۳ درصدی به ۵۵۷۶ واحد رسید.

یک نظرسنجی تازه صورت گرفته نشان می‌دهد که بخش تولید اروپا در حال بازگشت به دوره ثبات است و پس از ماه‌ها کاهش فعالیت، اوضاع رو به بهبود است.

با این حال در اسیا عملکرد شاخص‌ها ناامیدکننده تر از همتایان اروپایی خود بود به گونه‌ای که شاخص شانگهای کامپوزیت ۰.۴ درصد عقب نشست و شاخص نیک کی ۲۲۵ بورس توکیو با ریزش ۰.۸ درصدی در سطح ۲۲ هزار و ۹۰.۱۲ واحدی بسته شد. شاخص هانگ سنگ بورس هنگ کنگ ۰.۵ درصد پایین‌تر رفت و تا ۲۹ هزار و ۹۳۶.۲۶ واحد عقب نشست و در کره جنوبی شاخص کسپی با ۱.۴ درصد ریزش در سطح ۲۲۱۳.۷۷ واحدی بسته شد.

در دیگر مناطق، شاخص اس اند پی اس اند ایکس با ۳ واحد افزایش به ۶۲۵۹.۸ واحد رسید. در نیوزلند و سنگاپور شاخص‌ها وارد محدوده قرمز شدند.

در بورس وال استریت آمریکا، شاخص داوجونز ۰.۱ درصد پایین‌تر رفت اما شاخص اس اند پی ۵۰۰ نسبت بدون تغییر در مقایسه با روز قبل بسته شد. بازارها اکنون منتظر روشن‌تر شدن نتیجه مذاکرات تجاری بین چین و آمریکا هستند. نشریه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گفته است مقامات چینی و آمریکایی در حال فراهم کردن مقدمات برگزاری دو دور دیگر از مذاکرات هستند.

در بازار انرژی هر بشکه نفت خام آمریکا با ۱۸ سنت افزایش به ۶۳.۹۴ دلار رسید و نفت برنت با ۱۱ سنت افزایش به ازای ۷۱.۷۳ دلار در هر بشکه معامله شد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: بورسهای جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد حدود ۴ هزار واحدی به سطح دو میلیون و ۳۱۶ هزار واحدی رسید.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) با رشد ۳ هزار و ۹۲۱ واحدی همراه بود و به رقم دو میلیون و ۳۱۶ هزار واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با ۴۳۲۱ واحد رشد، رقم ۷۵۷ هزار و ۷۰۹ واحدی را ثبت کرد.

همچنین نمادهای بوعلی، فملی، فولاد، وغدیر، وبملت، شستا و نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نمادهای ذوب، کاما، فولاد، فملی، خودرو، وبملت و شپنا پر تراکنش‌های بازار بودند.

در معاملات فرابورس نیز شاخص کل با ۳۹ واحد رشد به رقم ۲۵ هزار و ۵۳۶ واحد رسید و نمادهای آریا، آریان، هرمز، ارفع، فصبا، شگویا و سپیدار پر تراکنش‌های بازار بودند.

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • صعود بورس | افزایش ۲۷ هزار و ۱۴۶ واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد