Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@16:07:31 GMT

جزئیاتی از وضعیت مداحان جهادی حادثه‌دیده

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۱۹۳

جزئیاتی از وضعیت مداحان جهادی حادثه‌دیده

عضو قرارگاه جهادی موج‌الحسین درخصوص آخرین وضعیت حسین سازور گفت: حال عمومی وی خوب است و با تأیید پزشکان امشب به بیمارستان ولیعصر(عج) تهران منتقل می‌شود.

به گزارش مشرق، حسین سازور مداح معروف که برای امدادرسانی به سیل‌زدگان به خوزستان رفته بود دچار سانحه تصادف و راهی بیمارستان شد.

بیشتر بخوانید سانحه برای مداحان حاضر در مناطق سیل‌زده فیلم/ درخواست حاج حسین سازور از هیئتی‌ها

حسین الله‌کرم عضو قرارگاه جهادی موج‌الحسین و از همراهان حاج حسین سازور در امر خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان با اشاره به آخرین وضعیت این مداح اظهار داشت: حسین سازور در قالب قرارگاه جهادی هیأت موج‌الحسین برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان روستای بدریه و همچنین روستاهای اطراف این منطقه در استان خوزستان حضور پیدا کرده بود که عصر روز گذشته در بازگشت بعد از عبور از شهرستان پلدختر در استان لرستان دچار سانحه تصادف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: خودرو حامل وی در این منطقه دچار سانحه و واژگون شد که در این حین حسین سازور از ماشین به بیرون پرتاب شد و از ناحیه سر، دست و پا دچار آسیب شد و بیهوش شد.

الله‌کرم ادامه داد: الحمدلله این مداح در آمبولانس به هوش آمد و با انتقال به بیمارستان نیز سطح هوشیاری‌اش افزایش یافت و بنابر اعلام پزشکان بناست بعد از ۲۴ ساعت یعنی عصر امروز با تأیید نهایی پزشکان برای ادامه درمان به بیمارستان ولیعصر عجل الله تهران منتقل شود.

وی گفت: در ماشین حامل حسین سازور سه نفر دیگر از اعضای هیئت موج‌الحسین نیز حضور داشته‌اند که آن افراد آسیب جزئی دیدند و حالشان مساعد است و الحمدلله حال حسین سازگار هم رو به بهبود است و با تأیید پزشکان به تهران منتقل خواهد شد.

الله‌کرم در پایان خاطر نشان کرد: قرارگاه جهادی هیئت موج‌الحسین از سال گذشته برای خدمت‌رسانی در قالب طرح «یک هیأت یک روستا» در روستای بدریه که از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس است حضور پیدا کرده بود که در این مدت ساخت و تعمیر منازل مسکونی و همچنین آبرسانی به روستای بدریه و روستاهای اطراف را انجام داده بود که حسین سازور نیز در این امر حضوری فعال داشت و اعضای هیئت موج‌الحسین نیز پشتیبانی از این اقدام را انجام می‌داد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل اخبار حوادث بیمارستان تصادف حسین سازور خوزستان سیل سیل خوزستان مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟

 

طرفداری | وضعیت این روزهای بارسلونا سوژه آن تایم بود.

بارسلونا فصل را بد شروع کرد و بد هم ادامه داد ولی بعد از اینکه ژاوی اعلام کرد در پایان فصل از جمع آبی اناری ها جدا می شود، بارسلونا وضعیت بهتری پیدا کرد و به نظر می رسد آفتاب در نیوکمپ در حال طلوع است.

با این حال شکست مقابل پاری سن ژرمن و رئال مادرید باعث شد این آفتاب طلوع نکرده، غروب کند. 

حالا مهم ترین سوال این است آیا بارسلونا چه خواهد شد؟ اصلا بارسلونا باید چه رویکری را برای آینده درنظر بگیرد؟ کدام سرمربی برای بارسلونا مناسب ترین گزینه است؟

برای گرفتن جواب این سوالات، حتما برنامه آن تایم را تماشا کنید...

بهمن رضایی کارگردان این برنامه است و حسین باقرشاهی، اجرا و نویسندگی برنامه را برعهده دارد. علیرضا منوچهری (تصویربردار و تدوین‌گر) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست‌اندرکاران این برنامه بوده‌اند.

تماشای برنامه آن تایم

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟
  • اساس سپاه معنویت و اعتقاد است