Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@04:13:08 GMT

نجات زن جوان از کارون پس از اقدام به خودکشی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۲۱۱

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نجات یک زن پس از اقدام به خودکشی در رودخانه کارون خبر داد.

علی تراب‌پور در گفت: وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت ۶:۵۲ امروز (۳۰ فروردین ماه) یک زن ۲۷ ساله در پی اقدام به خودکشی در رودخانه کارون سقوط کرد.

وی افزود: غواصان سازمان آتش‌نشانی در یک عملیات جستجوی سریع وی را از مرگ نجات دادند و به عوامل ۱۱۰ تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک خودکشی کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز کردن یکباره دامنه نوسان اقدام مناسبی خواهد بود؟

محمد خبری کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تغییرات سه روز دامنه نوسان و رسیدن آن به محدود مثبت و منفی ۱ درصد اقدام مناسب و به موقع سازمان بورس بورس بود که به دلیل حاکم بودن ریسک‌های سیستماتیک نظامی و هیجانات دارای بار منفی اعمال کرد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: امروز آخرین روز از این مدت زمان سه روزه است و حالا باید دید سازمان بورس در رابطه با بازگشت دامنه نوسان به شرایط اولیه خود چه تصمیمی خواهد گرفت؟ اما باید به این نکته اشاره کرد که با توجه به شرایط و روند منفی امروز بازار به نظر می‌رسد که تصمیم برای باز کردن دامنه نوسان کمی عجولانه باشد و بهتر است همچنان تا ثبات شرایط دامنه نوسان همین گونه باقی بماند و بعد از آن هم به یکباره به شرایط اولیه بازنگردد.

خبری زاد گفت: البته که دامنه نوسان بحث نقدینگی شوندگی را تحت تاثیر قرار داده و شاهد صف فروش هستیم که مطلوب است در این شرایط سازمان بورس به واسطه تعامل با سهامداران عمده و موثر از آنها بخواهد که آنها در این شرایط از سهام خود حمایت بیشتری داشته باشند که این البته به معنی زدن رنج‌های مثبت خاص نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • رسانه اسرائیلی: نجات یافتگان از طوفان الاقصی خودکشی می‌کنند
  • باز کردن یکباره دامنه نوسان اقدام مناسبی خواهد بود؟
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر دنیا بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • تهران در بین ۱۰ کلانشهر دنیا بیشترین تعداد ایستگاه آتشنشانی را دارد