Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@23:41:11 GMT

آتش‌سوزی در طبقه منفی دو ساختمان ۶۴ واحدی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۳۵۶

آتش‌سوزی در طبقه منفی دو ساختمان ۶۴ واحدی

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ظهر امروز در طبقه منفی دو یک ساختمان ۶۴ واحدی مسکونی یک فقره آتش سوزی رخ داد که خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در ساعت ۱۱:۱۳ دقیقه ظهر امروز در بلوار شهید اردستانی شهرک آتی شهر وقوع یک فقره آتش سوزی گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید عکس / آتش‌گرفتن پژو ۴۰۵ در مسیر تهران_قم

وی افزود: مأموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی نظیر خودروهای تنفسی، نردبان‌های بلند به محل حادثه رفته و ظرف مدت ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

ملکی گفت: آتش نشانان با حضور در محل دریافتند که در طبقه منفی دو یک ساختمان ۸ طبقه ۶۴ واحد یک انباری حدوداً ۱۴ متری دچار حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: علیرغم وجود خودروهای پارک شده در محل قفل در انباری شکسته شد و مشخص شد که تعدادی لاستیک دچار آتش سوزی شده است که دود بسیار غلیظی به طبقات بالا رفته بود.

وی افزود: آتش نشانان به سرعت از سرایت آتش جلوگیری کردند و از شعله ور شدن خودروها هم جلوگیری شد و پس از آن آتش نشانان با دستگاه های تنفسی به داخل ساختمان رفته و بین ۴۰ تا ۵۰ نفر از ساکنان حاضر در ساختمان را به سلامت از محل خارج کردند که خوشبختانه مورد مصدومیتی نداشتیم.

ملکی گفت: نیروهای آتش نشان در حال لکه گیری و تخلیه دود و ایمن سازی هستند و بعد از آن هم کارشناسان به بررسی محل خواهند پرداخت تا علت وقوع حادثه مشخص شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در این محل ۴ بلوک ساختمان کنار هم قرار داشتند و از طرق مختلف به هم راه داشتند و پارکینگ‌ها با هم مرتبط بودند که این موضوع بسیار خطرناک است و ما تأکید کرده ایم که برای ایمن سازی باید حوزه بندی ها ایجاد شده باشد و نباید پارکینگ‌ها به هم راه داشته باشند.

وی گفت: ما شاهدیم که در زیرزمین یک ساختمانی آتش سوزی رخ می‌دهد اما دود این آتش از یک ساختمان دیگر خارج می‌شود و افراد حاضر در آن ساختمان را درگیر می‌کند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل آتش سوزی اخبار حوادث جلال ملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه ساعت ۷:۴۳ صبح امروز، چهارشنبه (۲۸ فروردین) حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های شماره ۲ و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام و آتش سوزی را مهار نمودند. این حادثه صدمات جانی در پی نداشت و علت آن در دست بررسی است. 

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه