Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@18:38:49 GMT

آخرین خبر از خودروهای دپو شده

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۳۶۶

معاون فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: وضعیت خودروهای دپو شده که ثبت سفارش جعلی داشتند مثل قبل بوده و هنوز خودرویی به سازمان تحویل نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اوایل بهمن ماه سال ۹۷ هیأت وزیران در جلسه‌ای با بررسی وضعیت ۱۳ هزار خودروی دپو شده در گمرک که بخشی از آنها ثبت سفارش جعلی داشتند و یا بعد از ممنوعیت واردات کالاهای لوکس به کشور وارد شده بودند، تصمیم به تعیین تکلیف این خودروها گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تصویب هیأت وزیران مقرر شد که سایت ثبت سفارش برای خودروهای دپو شده، باز شود؛ البته خودروهایی که ثبت سفارش جعلی داشتند مشمول این موضوع نشدند و قرار شد مرجع قضائی درباره این خودروها تصمیم گیری کند.   پس از این مصوبه، گمرک ایران با صدور بخشنامه‌ای اعلام کرد خودروهایی که با ثبت سفارش جعلی در گمرک دپو شده‌اند، مشمول مصوبه هیأت وزیران نیستند و با آنها تحت عنوان «کالای قاچاق» و نه «کالای متروکه» برخورد شده و به سازمان اموال تملیکی تحویل خواهند شد.   در همین ارتباط، علیرضا روحی علیایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص اینکه آیا در این مدت خودرویی به سازمان اموال تملیکی تحویل شده است یا خیر؟ اظهار داشت: وضعیت خودروهای دپو شده که ثبت سفارش جعلی داشتند، مثل قبل است و هنوز مرجع قضائی اعلام نظری به ما نکرده است.   عضو هیأت مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: بنابراین هنوز هیچ خودرویی به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده نشده است.   علیایی با بیان اینکه هنوز مرجع قضائی در خصوص ضبطی، قاچاق یا متروکه بودن خودروهای دپو شده به نتیجه نرسیده است، گفت: هنوز مشخص نشده است که با خودروهای دپو شده چه برخوردی صورت خواهد گرفت.   وی یادآور شد: ما منتظر اعلام نظر مرجع قضائی هستیم.   منبع: مهر 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با لیبل گچی و شبرنگ

لیبل گچی به نوعی از برچسب ها گفته می شود که به دلیل چسبندگی فوق العاده، به هیچ عنوان از سطح جدا نمی شوند. - اخبار بازار -

در صورت جدا کردن این لیبل، برچسب به صورت یکجا از سطح مورد نظر کنده نخواهد شد. بلکه تنها می توانید برچسب گچی را به صورت تکه تکه جدا کنید. به همین دلیل به برچسب گچی، برچسب تخریب پذیر یا خرد شونده نیز گفته می شود.

خاصیت چسبندگی قوی برچسب گچی باعث شده است تا این محصول کاربرد فراوانی در تولید و چاپ انواع برچسب اموال، برچسب های امنیتی، پلمپ و … داشته باشد. استفاده از برچسب گچی نسبت به لیبل های دیگر صرفه اقتصادی بیشتری دارد. به همین دلیل بسیاری از سازمان ها و تولید کنندگان به منظور حفظ ایمنی دارائی و دستگاه های خود از این لیبل استفاده می کنند.

ویژگی های لیبیل گچی

از مهم ترین ویژگی های برچسب گچی می توان به خاصیت خرد شوندگی آن اشاره نمود. این ویژگی سبب می شود تا هر گونه دستکاری و تخریب لیبل گچی  به آسانی قابل مشاهده باشد. از دیگر ویژگی های این برچسب، مقاومت بالای آن در مقابل صدمات احتمالی می باشد. معمولاً مجموعه های معتبر به منظور چاپ برچسب گچی از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده می کنند. به همین دلیل این برچسب در مقابل آسیب هایی مانند خراشیدگی و یا جدا شدن از اموال، بسیار مقاوم است.

وضوح و کیفیت بالای تصویر، یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول به شمار می رود. مراکز معتبر برای چاپ برچسب گچی از جوهر های مرغوب و دستگاه های پیشرفته استفاده می کنند. یو وی و اکو سالنت از جمله تجهیزات مدرنی هستند که به منظور چاپ برچسب با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرند. لیبل های چاپ شده توسط این دستگاه ها در مقابل حل شوندگی و تأثیر مواد شیمیایی، مقاومت بالایی دارند. همچنین در مقابل تابش اشعه فرابنفش خورشید و نفوذ رطوبت مقاوم هستند. این امر باعث شده است تا بتوان ازلیبل گچیدر فضاهای روباز نیز استفاده نمود.

برچسب گچی در ابعاد و شکل های مختلف چاپ می شود. در صورت نیاز می توانید این لیبل را شخصی سازی نمایید. برای این کار، روی لیبل یک لایه محافظتی یا لمینت قرار می گیرد. این لایه باعث افزایش مقاومت برچسب گچی و جلوگیری از بروز هرگونه آسیب احتمالی در این محصول می شود.

مزایای استفاده از لیبل گچی

استفاده از برچسب گچی در تجهیزات و قطعات تولید شده، مزایای بی شماری را به همراه دارد. همانطور که گفته شد در تولید این برچسب از مواد درجه یک و چسب مرغوب استفاده می شود. این ویژگی باعث چسبندگی فوق العاده لیبل به سطح مورد نظر می شود. در ضمن خاصیت خرد شوندگی این برچسب سبب می شود تا اموال و تجهیزات غیر قابل سرقت باشند. در واقع سارقان نمی توانند برچسب گچی را به صورت یکجا و بدون باقی ماندن اثر آن بر روی دستگاه جدا نمایند. به همین دلیل تکه هایی از لیبل گچیروی دستگاه باقی می ماند. این امر در یافتن تجهیزات دزدیده شده در کوتاه ترین زمان ممکن تأثیر بسیاری دارد.

استفاده از برچسب گچی علاوه بر جلوگیری از سرقت اموال و تجهیزات، باعث طبقه بندی اطلاعات مربوط به اموال شرکت ها و سازمان های مختلف نیز می شود. در واقع استفاده از برچسب گچی اموال، یکی از روش های کم هزینه و پربازده برای نظارت و مدیریت صحیح اموال و دارایی های یک سازمان محسوب می شود. با استفاده از این لیبل، نیازی به استفاده از تجهیزات دیگر برای طبقه بندی اطلاعات و استعلام دارایی اموال شرکت نخواهد بود.

شبرنگ یکی از انواع اصلی متریال در صنعت چاپ استیکر است که دارای چسبندگی بالا و ضخامت زیاد بوده و ویژگی اصلی آن، جلوه‌اش در نور کم و شب است. در حقیقت چاپ شبرنگ قابلیت رفلکس نور را داشته و باعث دیده‌شدن بهتر استیکر چاپی می‌شود.

برچسب‌های شبرنگ در دسته برچسب‌های امنیتی قرار می‌گیرند. در صنایع مختلف هم کاربرد دارند. این نوع  چاپ شبرنگ  از انواع لیبل‌های امنیتی است که در صورت کنده شدن خرد خواهند شد. لیبل‌های شبرنگ بسیار مقاوم هستند و در انواع و اقسام محصولات کاربرد دارند. ظاهر این برچسب‌ها شبیه به برچسب‌های کاغذی سلفونی می‌باشد با این تفاوت که دارای یک سری ویژگی‌های منحصر به فرد هستند.

 

از جمله اصلی‌ترین خاصیت این برچسب‌ها این است که شبرنگ هستند و در نور کم هم قابلیت دیده شدن دارند و درخشندگی آنها بسیار بالاست. چسب‌هایی که در این نوع برچسب‌ها استفاده شده‌اند فسفر و فلورسنت هستند. شبرنگ‌ها در رنگ‌های مختلف سفید، آبی، قرمز، زرد، سبز، نارنجی و نقره‌ای در بازار وجود دارند که می‌توان آنها را سفارش داد و برای مصارف مختلف استفاده کرد. امکان چاپ اطلاعات، طرح و انواع لوگو بر روی این برچسب‌ها وجود دارد. شما می‌توانید اطلاعاتی از جمله کد محصول، بارکد و نام سازمان را بر روی آنها چاپ کنید.

برچسب‌های شب رنگ در صنایع متنوع کاربرد دارند و دارای چسبندگی بالایی هستند. این چسبندگی بالا باعث شده تا قابلیت جدا شدن از سطح را نداشته باشند و ممکن است با جدا کردن آنها از روی بخش مورد نظر مقداری از آن کنده می‌شود. به همین علت این گونه استیکرها برای مصارف خاص از جمله برچسب اموال به کار می‌روند. روی این برچسب‌ها می‌توان نام تجاری، شناسه سریال و اسم مجموعه را درج کرد. به علت داشتن سطح قطور با سیستم‌های لیبل پرینتر صنعتی چاپ می‌شوند. برای دسترسی به یک چاپ شبرنگ ماندگار با سطح کیفی با دوام باید از ریبون رزین و سوپر رزین در آنها استفاده کرد. استفاده از این مواد باعث می‌شود تا این برچسب‌ها در برابر مواد شوینده دوام زیادی داشته باشند و اصطکاک و دمای زیاد را تحمل کنند.

انواع لیبل گارانتی

چاپ شبرنگ در دو مدل انجام می‌شود. شبرنگ خرد شونده و چاپ روی شبرنگ معمولی که در ادامه بیشتر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. چاپ روی شبرنگ خرد شونده است. از این نوع چاپ معمولاً برای لیبل اموال استفاده می‌شود و برای جاهایی کاربرد دارد که نمی‌خواهند برچسب شبرنگ به راحتی از روی اجسام کنده شود. این دو نوع برچسب هیچگونه تفاوتی با یکدیگر ندارند. از لحاظ ظاهری هیچ تغییری در آنها وجود ندارد. تنها تفاوت آنها این است که لیبل معمولی هنگام کنده شدن به صورت یک تکه از سطح جدا می‌شود و چسب‌های قوی‌تری نسبت به نمونه شبرنگ خرد شونده دارد. اگر می‌خواهید چاپ بر روی شبرنگ ماندگاری طولانی داشته باشد بهتر است آن لمینیت کنید تا عمر آن دو برابر شود. همانطور که گفتیم لمینت امکان خرد شدن را از بین می‌برد دذ نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که هیچ وقت شب رنگ خرد شونده را لمینیت نکنید. لمینت کردن استیکر برای فضاهای باز توصیه می‌شود.

ویژگی‌های چاپ شبرنگ

برچسب‌های شبرنگ خاصیت‌های زیادی دارند. از جمله ویژگی‌هایی که باعث پرکاربرد بودنشان شده است این است که در این برچسب‌ها از چسب قوی استفاده شده در نتیجه قابلیت چسبندگی بالایی دارند. نسبت به سایر برچسب‌های امنیتی میکرون بالاتری دارند. در برابر حرارت، رطوبت، اصطکاک و حلال‌ها مقاوم هستند. بعد از کنده شدن خرد می‌شوند. امکان سلفون کشی روی آنها وجود دارد. سلفون کشی باعث می‌شود که مقاومت آنها افزایش پیدا کند و هیچگاه پاک نشود.

امکان چسباندن آنها به انواع سطوح پلاستیکی، فلزی و شیشه‌ای وجود دارد. امکان سفارش و تولید این محصول در ابعاد و اندازه‌های مختلف وجود دارد و می‌توان در قالب و شکل‌های گوناگون نیز آنها را سفارش داد. چسباندن این برچسب‌ها بر روی سطوح شیشه‌ای و پنجره‌ها امکان‌پذیر است. این لیبل‌ها بر روی سطح‌های بتنی یا چوبی به خوبی قرار نمی‌گیرند. در ساخت آنها از ماده‌ای به نام وینیل استفاده شده است که بسیار منعطف و ظریف است و همین موضوع باعث شده تا حمل و نقل آن آسان باشد و امکان کندن آنها از روی شیشه وجود داشته باشد. استفاده از چاپ شبرنگ برای اموال نیز امکان‌پذیر است. برای کدگذاری دارایی‌های ادارات و نهادها به کار می‌رود. برچسب گذاری اموال‌ها به منظور دادن ماهیت دیجیتالی به هر یک از بخش‌ها و تجهیزات است. این کار باعث می‌شود تا شما بتوانید داده‌های وابسته به اموال و دارایی خودتان را به راحت‌ترین شکل داشته باشید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی/ بازبینی آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم
  • مالیات خودروهای لوکس تعیین شد
  • ۳۸ درصد خودروهای قزوین آلایندگی دارند
  • آشنایی با لیبل گچی و شبرنگ
  • افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی مصداق گران‌فروشی است
  • مالیات خودروهای لوکس اعلام شد/ مالکان ابن خودروها باید مالیات بدهند
  • مالیات خودروهای لوکس در سال جدید چگونه محاسبه می شود؟
  • مالیات خودروهای لوکس اعلام شد + جزییات
  • مالیات خودروهای لوکس اعلام شد
  • وظیفه امروز مومنین عالم تشخیص راه حق و جهاد در این مسیر است