Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@14:48:42 GMT

سایت اختصاصی تیراندازی با کمان استان همدان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۳۶۹

سایت اختصاصی تیراندازی با کمان استان همدان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، سایت تیراندازی با کمان استان همدان ظهر جمعه با حضور غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور و محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و معاونین وی افتتاح شد.

رئیس سابق هیئت تیراندازی با کمان استان همدان در ابتدای این مراسم گفت: در مدت ۲ سالی که در هیئت تیراندازی با کمان استان همدان با اعتماد اعضای مجمع به عنوان رئیس حضور داشتم تمام سعی خود را به کار گرفتم تا بتوانم تحولی خوبی در این رشته ایجاد کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا یاری افزود: از ابتدای حضور خود سعی کردم تا در بحث زیرساختی تحول ایجاد کنیم که خوشبختانه سایت تیراندازی با کمان استان همدان را امروز به شکلی بسیار ایده آل و با امکانات مناسب افتتاح کردیم.

وی با اشاره به استعفای خود از ریاست تیراندازی با کمان استان همدان بیان کرد: بنده سرباز نظام هستم و هرکجا لازم باشد به مردم شهرم خدمت می‌کنم به طوئری که دیروز در رشته تیراندازی با کمان بودم و امروز از ما خواستند که در رشته کشتی حضور داشته باشم.

همدان باید در تمامی رشته‌های ورزشی در قله موفقیت قرار گیرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در آئین افتتاحیه سایت تیراندازی با کمان استان همدان گفت: اعتقادم این است که استان همدان با این سابقه دیرینه باید در تمامی رشته‌های ورزشی در قله موفقیت قرار بگیرد.

محسن جهانشیر افزود: با نیروی توانمند و مدیرانی از استان همدان که در مدیریت‌های مختلف کشور حضور دارند این کار شدنی خواهد بود و باید ورزشکاران ما در همه رشته‌ها در رتبه اول بایستند.

وی با اشاره به حضور رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان در هیئت کشتی بیان کرد: با توجه به اختلافات و دعوای داخلی که در رشته کشتی استان وجود داشت نیاز به یک اتحاد و همدلی احساس می‌شد و این اتحاد با حضور مدیر موفقی همچون حمیدرضا یاری ایجاد خواهد شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان نیز در این مراسم گفت: در مدت حضور حمیدرضا یاری تحول خوبی در این رشته در استان همدان صورت گرفت و قطعاً نبود ایشان به مجموعه صدمه‌ای را خواهد زد.

غلامرضا شعبانی بهار افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به ما قول داده که بیش از پیش به این رشته توجه کند و نگذارد خللی در کار رشته تیراندازی با کمان همدان ایجاد شود.

وی با اشاره به توانمندی حمیدرضا یاری گفت: بنده وی را به عنوان مشاور ویژه خود در فدراسیون تیراندازی با کمان معرفی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم از توانمندی وی در این حوزه نهایت استفاده را ببریم.

در پایان این مراسم ملی پوشان تیراندازی با کمان کشور با تیراندازی به سمت سیبل؛ سایت تخصصی تیراندازی با کمان همدان را افتتاح کردند.

کد خبر 4594978

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا شعبانی بهار تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود

هاشمی ، درباره جزئیات سفر استانی دور دوم هیأت دولت به استان سمنان گفت: این سفر قرار است پنجشنبه  برگزار شود و علاوه بر حضور رئیس جمهور در سمنان و شاهرود، شاهد حضور وزرای کابینه سیزدهم در هشت شهرستان استان سمنان نیز خواهیم بود.

وی از افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی با حضور وزرای کابینه سیزدهم در خلال سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت در استان سمنان خبر داد و افزود: افتتاح طرح‌های مرتبط با آب و همچنین بهداشت و درمان در زمره مهمترین طرح‌هایی است که با حضور اعضای کابینه سیزدهم به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار سمنان با بیان اینکه راه و پل‌های غیرهمسطح و زیرساخت‌های مرتبط با ارتباطات را از دیگر موضوعات طرح‌های قابل افتتاح در سفر استانی رئیس جمهور و وزرا به شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان دانست و افزود: دو تقاطع غیرهمسطح در سمنان و آرادان با حضور وزرا و رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه وزرای کابینه سیزدهم در سطح شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان با نخبگان دیدار خواهند کرد، تاکید کرد: جلسات شورای اداری همزمان با سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان در تمام هشت شهرستان استان سمنان با حضور وزرا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسه شورای اداری استان سمنان در مرکز استان با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، گفت: یک نشست حل مسئله مرتبط با رفع موانع تولید و مشکلات واحدهای تولیدی مانند سیمان بی ارجمند نیز در سفر استانی دوم کابینه سیزدهم برگزار می‌شود.

استاندار سمنان همچنین گفت: جشن احیای ۲۰۰ واحد ۱۰۰ درصد راکد در استان سمنان نیز با حضور رئیس جمهور و جمعی از وزرای کابینه سیزدهم در خلال سفر استانی دور دوم برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران
  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود