Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@04:46:13 GMT

جنگ در سوريه تقريبا پايان يافته است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۶۳۸۹

جنگ در سوريه تقريبا پايان يافته است

خبرگزاري آريا- وزير اقتصاد سوريه اعلام کرد: جنگ سوريه تقريبا پايان يافته است اما اقتصاد اين کشور به شدت آسيب ديده است.  
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از اسپوتنيک، محمد سامر الخليل وزير اقتصاد و بازرگاني خارجي سوريه در نشست اقتصادي بين المللي يالتا در شبه جزيره کريمه اعلام کرد جنگ در سوريه به پايان نزديک شده است اما تروريست ها و تحريم ها به طور گسترده اي اقتصاد اين کشور را تخريب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد سامر الخليل گفت به لطف پيروزي هاي به دست آمده به دست نيروهاي دولتي سوريه با پشتيباني متحدان مان از جمله روسيه، جنگ در سوريه تقريبا پايان يافته است. عمليات نظامي در سوريه تقريبا پايان يافته است. اما جنگ، اقدامات تروريستي، محاصره و تحريم هاي اقتصادي که همچنان ادامه دارد به شدت به اقتصاد کشور ضربه زده است.
پنجمين نشست اقتصادي بين المللي يالتا از هجدهم تا بيستم آوريل در شبه جزيره کريمه برگزار مي شود. اين رويداد يکي از چهار نشست اقتصادي بزرگ روسيه محسوب مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی اتاق بازرگانی از استاندار همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ استاندار همدان در نشست با هیت مدیره اتاق بازرگانی استان همدان گفت: در عملیات وعده صادق بخش کوچکی از قدرت کشورمان به استکبار جهانی و اسرائیل نشان داده شد.

علیرضا قاسمی فرزاد تاکید کرد: با توجه به شرایط بین المللی پیش بینی این است که امسال مراودات اقتصادی بهتری با دیگر کشور‌ها داشته باشیم و از اتاق بازرگانی خواسته شد، ارتباطات اقتصادی با کشور‌های منطقه و جهان را افزایش دهد.

او همچنین گفت: در نشست امروز مشکلات فعالان اقتصادی استان در سال گذشته در حوزه تسهیلات، تسهیل در بخش صادرات و برنامه ریزی در تولید و تامین اجتماعی مورد بحث در این نشست بود که مقرر شد در نشست‌های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بررسی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قدردانی اتاق بازرگانی از استاندار همدان
  • آیا واقعیت‌های اقتصاد با افزایش نرخ ارز همخوانی دارد؟
  • نماینده سوریه: خواهان پایان حمایت آمریکا از تروریسم هستیم
  • وقت مرزبانی از ریال و پایان هژمونی اقتصادی آمریکا رسیده است
  • مرتضی نائیجی در گفت و گو با قدس: شفافیت شرکت‌های دولتی به عنوان مهم‌ترین بخش اقتصادی در دست دولت، به پایان رسید
  • نشست نماینده ولی فقیه در استان با اعضای شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان هرمزگان
  • چطور رشد اقتصادی را سر سفره بیاوریم؟
  • نظام مسائل جهش تولید در اقتصاد ایران
  • «جهش تولید» راه‌ حلی جز مردمی‌سازی و مشارکت مردم در اقتصاد ندارد
  • چرا رشد اقتصادی در سفره مردم دیده نمی‌شود؟