Web Analytics Made Easy - Statcounter

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: اگر کارگری بعد از چندین سال فعالیت از کار بیکار شود دلیل بر بی مسئولیتی و ضعف مسئولان شهرستان نطنز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی امام جمعه شهر نطنز ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره با اشاره به  تشکیل سپاه به فرمان حضرت امام راحل (ره) اظهار کرد: دلایلی که آمریکا نگران  فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هست این است که سپاه بزرگترین مانع اجرای توطئه‌های آمریکا و مستکبرین جهانی در حوزه های مختلف سیاسی ،فرهنگی ،اقتصادی، امنیتی، نظامی و اجتماعی در ایران ،منطقه و دنیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه نطنز گفت: وقتی سپاه  حشد الشبی عراق ، حزب الله لبنان را  نیروهای دفاع وطنی سوریه ،زینبیون  و فاطمیون را تشکیل می‌دهد و مبارزین و نیروهای مقاومت حزب الله را در گوشه گوشه ای سازماندهی می کند ؛ طبیعی است که آمریکا نگران حضور سپاه باشد زیرا نهاد انقلابی سپاه مانع اجرای رویاهای آمریکا در سراسر جهان بوده است

امینی در ادامه خطبه به خدمات و تلاش‌های ارزشمند سربازان گمنام امام زمان (عج) در مجموعه وزارت اطلاعات در آستانه میلاد امام زمان اشاره کرد و افزود: اگر زحمات و پیگیری‌های مجدانه این عزیزان نبود، مشخص نبود، چه بر سر انقلاب و نظام می‌آمد.

خطیب جمعه نطنز ادامه داد: توطئه‌های ۴۰ ساله سلطنت طلب‌ها، منافقین، فتنه گران، منحرفان، مدعیان دروغین، باندهای قاچاق و فساد و امثال آنها در سایه همکاری این سربازان گمنام امام زمان(عج)با مجموعه اطلاعاتی نظام در سپاه و دیگر مراکز خنثی شد، که اگر این طور نبود، قطعاً با مشکلات جدی مواجه می‌شدیم.

وی با بیان این که امروز دشمنی‌ها با نظام اسلامی شدیدتر از گذشته است، گفت: قطعاً نظام اطلاعاتی مقتدر کشور این توطئه‌ها را نیز خنثی خواهد کرد

امینی گفت: سربازان گمنام نظام به تعبیر  مقام معظم رهبری مجاهدان خاموش ، سخت کوش ، حافظان امنیت و آرامش، مجاهدین ساده و مخلص فی سبیل الله که در جهت بالندگی و پیشرفت انقلاب اسلامی  تلاش می کنند و طی سال های اخیر  باندهای  اشرار، تبهکاران و داعشی را نابود کردند، باند ارز و طلا را کشف کردند

وی  از کمک های مردم ،خیرین ،هیئت امنای مساجد که همه دست به دست هم در جهت کمک به سیل زدگان تلاش کردند و مقادیر قابل توجهی ارزاق عمومی و وجه نقد را تهیه کرده و به مناطق سیل زده ارسال کردن . قدردانی نمود.

امام جمعه نطنز همچنین با اشاره به تعطیلی برخی از کارخانه ها و واحد های تولیدی نطنز طی ماههای اخیر گفت: مسئولان شهرستان باید به خوبی مدیریت کنند تا کارگران کارخانه بیکار نشوند . زیبنده نیست که در نظام جمهوری اسلامی ایران و درگام دوم انقلاب و شاهد و ناظر باشیم تا کارخانه ای تعطیل شود  و کارگران ضمن بیکار شدن  شرمنده زن و بچه هایش شوند امینی تاکید کرد :مسئولان باید دلسوزانه  و خستگی ناپذیر ،جهادی  و انقلابی وارد میدان شوند و امور تولیدات کارخانه‌ها را رصد بکند تا مبادا تعطیل شود باید  علاج واقعه را  قبل از وقوع بکنند  و آن وقت با تشکیل جلسات فاقد ارزش در صحبت های خودمان بر سر  مردم منت  بگذاریم .

وی افزود: مسوولان شهرستان به جای تشکیل جلسات بی فایده ، سری به کارخانه ها و واحد های تولیدی در شهرک صنعتی شجاع اباد  واوره نطنز و بادرود بزنند و ضمن گوش دادن به درد دل ها و مشکلات صاحبان واحد های تولیدی ،گره های موجود را باز کنند تا مبادا کارخانه ای تعطیل و کارگرانی ازکار بیکار شوند .

امینی تصریح کرد: اگر کارگری بعد از چندین سال از کار بیکار شود دلیل بر بی مسئولیتی و ضعف مسئولان شهرستان است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امام جمعه نطنز خطبه نماز جمعه نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر

استاندار زنجان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و همینطور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و مدیرکل بنیاد شهید استان با مادر شهید سید رضی موسوی دیدار کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، استاندار زنجان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و همینطور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و مدیرکل بنیاد شهید استان با مادر شهید سید رضی موسوی در معصومیه نورالائمه زنجان دیدار کردند. لازم به ذکر است سید رضی موسوی خود از مؤسسان این معصومیه بود.

شهید سیدرضی موسوی معروف به "سیدرضی" از مستشاران با سابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه بود که به‌خاطر جنایت فراموش نشدنی رژیم صهیونیستی مظلومانه و در تاریخ چهارم دی ماه سال گذشته به شهادت رسید. این شهید بزرگوار از قدیمی‌ترین مستشاران سپاه در سوریه و از همراهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

از آنجایی که همسر این شهید بزرگوار اصالتاً زنجانی است،‌ این شهید بزرگوار در دفاع مقدس توسط نیروهای شهر زنجان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده بود و به خاطر همین موضوع ارتباط تنگاتنگی با رزمندگان زنجانی و مردمان این شهر داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • مسئولان قضائی عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستند
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه