Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با تاکید بر بهره گیری از فرصت های مرز گفت: استفاده و بهره گیری از فرصت های مرزی این استان برای امرار و معاش مردم منطقه نیازمند همت و تلاش مسئولان استانی و ملی است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: باید از فرصت مرزهای سیستان و بلوچستان برای توسعه اقتصادی این استان به خوبی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: توسعه بازارچه های مرزی، ساماندهی مرز و سوخت به گونه ای که فرصتی برای تجارت و امرار معاش مردم باشد عزم همه مسئولان را می طلبد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: فرصت های زیادی در زمینه کشاورزی، دامداری، صنعتی و غیره در این استان به چشم می خورد که با وجود فعالیت های فراوانی که صورت گرفته اما به نظر می رسد فرصت های فراوانی داریم که هنوز از آنها استفاده نشده است.
وی با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و دهه مهدویت اظهار داشت:
به تعبیر رهبر معظم انقلاب عید شعبان نگاه به آینده است و باخودش دو چیز دارد که آن امید به ظهور و تحقق وعده های داده شده و تلاش در جهت آمادگی زمینه ظهور مهدی موعود (عج) است.
حجت الاسلام والمسلمین محامی بیان کرد: همگان براین اصل که امام زمان(عج)ظهور خواهد کرد و جهان به واسطه ظهور ایشان پر از عدل و داد می شود باور دارند.
وی ادامه داد: به گفته امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی سرآغاز زمینه ظهور امام زمان (عج) است به طوریکه وظیفه انقلاب اسلامی در زمان غیبت اقامه عدالت و قسط است.
امام جمعه زاهدان با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: امنیت از ضروری ترین نیازهای یک جامعه است که با توجه به دشمنی های استکبار جهانی برقراری امنیت، حساس تر، سخت تر و پیچیده تر شده.
حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: دشمن برای ضربه زدن به کشور از راههای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استفاده می کند که مسئولیت سربازان گمنام ، دیگر نیروهای امنیتی و انتظامی بسیار تعیین کننده است.
وی با اشاره به اهمیت تکریم مساجد اظهار داشت: از آداب حضور در مساجد یکی آراستگی ظاهر و دیگری آراستگی باطن است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تبریک هفته کارگر گفت: کارگر برای کسب رزق حلال، اداره زندگی خود و پیشرفت جامعه تلاش می کند که از برترین عبادتها و جهاد در راه خدا به حساب می آید.
وی ادامه داد: با توجه به شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب «رونق تولید » نامگذاری شده کارگران برای تحقق این شعار در خط مقدم هستند.
حجت الاسلام و المسلمین محامی تاکید کرد: مسئولان باید به این قشر توجه کنند و مطالباتشان نیز به موقع پرداخت شود.
8006**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه امام جمعه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور

گردهمایی سه روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، گردهمایی سه روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور امروز _چهارشنبه ۵ اردیبهشت_ در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد.

ابراهیم نعیمی مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان در آئین افتتاحیه این همایش اظهار کرد: مدیران مراکز مشاوره و مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های کشور گرد هم جمع شدند تا نظام مسائل جسمانی و روانی و اجتماعی جامعه دانشجویی را بحث و بررسی کنند، زیرا جنس مسائل هر دانشگاه متفاوت و در حال تغییر است.

وی ادامه داد: لازم است مدیران هم‌اندیشی داشته باشند و این تغییرات را در نظام مسائل بررسی و چالش‌ها را در جلسات و کمیسیون‌ها مطرح کنند و برای برون‌رفت از این چالش‌ها به راهکارهای اجرایی و محکم برسند.

نعیمی بیان کرد: قطعاً دانشجویانی که وارد دانشگاه می‌شوند، متولدین دهه ۸۰ هستند که سن نوجوانی را به تازگی پشت سر گذاشته‌اند و چالش‌هایی را پیش رو دارند که همکاران مشاوره دانشگاه‌ها هم، نوع برخوردشان و هم تلاش آنها برای حل نظام مسائل دانشجویان متفاوت است که امیدواریم در این جلسات با استفاده از تجربیات و آخرین پژوهش‌ها و یافته‌هایی که به اشتراک می‌گذارند، به شرایط بهتر دست پیدا کنیم.

غلامرضا رضایی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این همایش ضمن بیان ظرفیت‌های دانشگاه سیستان و بلوچستان، دستاوردهای انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها را تشریح کرد.

وی افزود: قبل از انقلاب سیستان و بلوچستان کمترین بهره را از مراکز آموزش عالی داشت اما به برکت انقلاب اسلامی اکنون بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی این استان در حال تحصیل هستند و سرانه مراکز آموز عالی در این منطقه افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه سیستان و بلوچستان ۱۱ هزار دانشجو دارد، گفت: این دانشگاه در تمام شاخص‌های وزارت علوم در طول عمر انقلاب اسلامی رشد داشته است.

رضایی با اشاره به عملکرد مرکز مشاوره دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: مرکز بهداشت و مشاوره این دانشگاه نسبت به سال‌های قبل بسیار متحول شده است.

حجت‌الاسلام عبدالواحد بامری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این همایش اظهار کرد: این استان در میان افکار عمومی به عنوان رنگین‌کمان فرق و مذاهب به شمار می‌آید، شهدای شاخصی همچون شهید میرحسینی دارد و کوچک‌ترین شهید کشور شهید سبیل اخلاقی در نیک‌شهر است.

وی ادامه داد: یکی از رویش‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در استان، وجود این دانشگاه است که ۴۲۰ نفر هیئت علمی و ۵۰ استاد تمام دارد و در سال گذشته در میان رتبه‌بندی کشور رتبه ۱۲ را از لحاظ علمی و آموزشی کسب کرد.

زهرا نیکبخت، مدیر مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه سیستان و بلوچستان، نیز در این همایش اظهار کرد: رویکرد دفتر مشاوره در ابتدا پیشگیرانه است که با استفاده از مشاوران و کارشناسان مربوطه در این راستا اقدام می‌کنیم.

وی ادامه داد: ۱۲ مشاور و روانشناس در دانشگاه سیستان و بلوچستان در راستای کمک به دانشجویان تلاش می‌کنند تا در ارائه خدمات به دانشجویان اقدامات ارزنده‌ای انجام شود.

کد خبر 747515

دیگر خبرها

  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان