Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز،  فرشید باقری که پس از شکست در دربی برخی حقایق را علیه باشگاه استقلال، یعنی باشگاه خودش بازگو کرده بود و سهل انگاری مدیران را در ناکامی تیمش در دربی بی تقصیر نخوانده بود، به طور موقت از لیست استقلال کنار گذاشته شد تا امیرحسین فتحی و وینفرید شفر به طور متحد خواستار منزوی شدن وی باشند که بالاخره شفر پس از دیدار برابر ماشین‌سازی رسما رضایت به بازگشت او شد و پژمان منتظری برای بازگشت باقری وساطتت کرد و به مذاکره با فتحی نشست تا اوضاع آرام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این وضعیت رو به بهبود، فرشید باقری که همه چیز را به سود خود می‌دید با یک مصاحبۀ جنجالی در صبح امروز مدعی شد که مدیران استقلال در قبال پرداخت دستمزدها دروغ گفته‌اند و پرداختی به آنها بسیار ناچیزتر از این حرف‌ها بوده که همین مسئله خشم مدیران آبی‌ها را برانگیخت تا جنجال دوباره‌ای در استقلال به راه بیُفتد.

 

 

 

سرانجام دقایقی پیش امیرحسین فتحی به این ماجراها پایان داد و فرشید باقری را تا پایان فصل از استقلال تهران کنار گذاشت تا در پایان فصل دربارۀ او تصمیم گیری نهایی شود که به احتمال فراوان او از این تیم جدا خواهد شد!

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فرشید باقری بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله انجام شد؛ سرخابی‌ها رسماً فروخته شدند

با انجام معاملات امروز فرابورس، ۸۵ درصد از سهام استقلال و پرسپولیس توسط خریداران معامله شد.

به گزارش مشرق، پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه از صبح امروز (دوشنبه - ۳ اردیبهشت‌ماه) در فرابورس آغاز شد و در نهایت خرید سهام به طور رسمی از سوی خریداران انجام شد.

براساس هماهنگی‌های انجام شده قرار است ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵درصد) انتقال پیدا کند.

قرار است پس از این مراحل اداری انتقال سهم از سوی سازمان خصوصی‌سازی انجام شود.

پیش از این نیز ۱۰ درصد از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به هواداران فروخته شده بود.

در حالی که سرخابی‌ها تا ۵ اردیبهشت‌ماه برای بارگذاری مدارک در سامانه AFC مهلت دارند، با واگذاری رسمی ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید، مشکل مالکیت مشترک این دو باشگاه حل شد.

دیگر خبرها

  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • پایان سال‌ها انتظار؛ استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • شوک به استقلال؛ کاپیتان آبی ها رسما محروم شد
  • معامله انجام شد؛ سرخابی‌ها رسماً فروخته شدند
  • استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند
  • معامله انجام شد؛ استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!